zondag 31 maart 2013

ZIEK en letterbaksal update

De eerste dagen misschien niet teveel blogjes, ik ben sinds gisteravond doodziek, griep denk ik, heb de ganse paasdag vandaag op de zetel doorgebracht :(
 
 
 
Nog even een update van de letterbaksal bij "de borduurvrouw"
 
Morgen kan je op haar blog de andere letterbakken bewonderen, dus ga zeker eens kijken hoever ze allemaal staan en hoe mooi ze wel worden!
 
 
Mijn man heeft mijn borduurtjes allemaal opgeplakt en in de letterbak gezet, want veel nieuwe zijn er niet bijgekomen door mijn handoperatie.
Maar het resultaat mag er zijn vind ik.
 
 
Ik borduur met DMC 666 op aida in linnenkleur van 7 steekjes per cm.
 


14 opmerkingen:

  1. veel beterschap en wat een mooie letterbak

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat jammer zeg, ziek zijn met Pasen! Maar de letterbak wordt echt heel erg leuk.
    Beterschap en voorzichtig aan verder borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je heel veel beterschap!
    De letterbak wordt mooi. Je boft maar met je man :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo Rita wat is die letterbak mooi, net een peperkoekehuisje, zo schattig.
    Hier zijn de griepbacillen ook massaal aanwezig in huis.
    Verzorg u goed .
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ziet het er al knus uit, mooie kleuren zo bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap gewenst!
    Wat mooi, de letterbak.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pech! Van harte beterschap.
    Het huisje heb je al mooi ingericht.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap gewenst,je letterbak huisje is prachtig.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben jaloers!! Wat wordt die letterbak prachtig.
    Natuurlijk ben ik niet jaloers op je griep. Ik hoop dat je snel hersteld.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beterschap dan maar.
    erg leuk de letterbak komt in je nieuwe hobbykamer?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een schattig huisje en mooi 'ingericht'.
    Beterschap.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap en zorg goed voor jezelf !! je letterbak word prachtig !!

    lifs, Patti

    BeantwoordenVerwijderen