zaterdag 16 maart 2013

hobbykamervervolg 1

Zoals gezegd waren de "pillen plat" of voor de anderen de "batterijen leeg" van mijn fototoestel, maar ze zijn weer opgeladen en dus hierbij het vervolg van de hobbykamer.
Ze is helemaal geverfd nu en ik heb al een werkblad gekregen.
 
 
Goed hé!
 
En toen kwam het licht!! Veel licht, zoals je kan zien!  Om goed te kunnen zien als we knutselen :)

 
Het jeukt al natuurlijk om alles in te richten, maar alles is nog niet klaar, er volgt nog, plannen genoeg, maar nu met die hand niet uitvoerbaar, maar binnenkort zal je eens zien wat hier nog komt!
Wordt vervolgd....
 


9 opmerkingen:

  1. het wordt heel mooi, maar het inrichten is natuurlijk het leukst.

    goed weekend.

    Groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het groen nog wel, mijn lievelingskleur, dat komt goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je dat van die platte pillen nog even vertaald hebt :-)
    Het wordt prachtig, dat is zeker.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat wordt nog wat, super! Ik ben heel benieuwd wat je in gedachten hebt (en of het ook helemaal zo wordt als je in gedachte hebt ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zo heerlijk om een eigen hobbykamer te hebben. Je krijgt een geweldig werkblad, daar zul je zeker van gaan genieten! En goed licht is goud waard!
    Sterkte nog met het herstel van je hand
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met het licht aan zie je veel beter de mooie groene kleur. Komt dik in orde...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rita , ik ben blij dat je weer wat kan borduren met je andere hand !! En wat een prachtige aankopen heb je gedaan op de beurs !
    Tja , gezondheidsproblemen uiten zich bij mij altijd in een dip, ik kan alleen handwerken als ik lekker in mijn vel zit e dat zit je niet als je niet weet of je wel of niet opgenomen word in het ziekenhuis ... maar ja, ik kom er wel weer uit hoor !!!
    liefs, patti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verschil met licht en zonder licht, weet uit ervaring dat het moeilijk is om precies zoals het is te laten zien op een foto.
    fijn weekend
    groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herrlijk met dat licht boven je werkplek, daar ga je veel uurtjes doorbrengen, beterschap met je hand!

    BeantwoordenVerwijderen