maandag 21 januari 2013

Handwerkweekend

Doordat het zoveel gesneeuwd had, zijn we de deur niet uitgeweest.
Mijn man vond het niet verstandig om de weg op te gaan met de auto, dus zijn we thuisgebleven.
 
Bijgevolg, rustig thuis en handwerken!!!
 
Met dit als resultaat
 

 
De kous is af tot net voorbij de hiel.
 
Mijn SAL van Jeanny is bijna deel 2 af.
 
 
 
Een nieuw projectje begonnen, alweer :)
 
Ja, ik weet het, het grijze is nog niet af, maar dat komt ook nog.
 
 
 
Rara, het is maar klein.
 
En tenslotte, nog maar een kabouter gemaakt.
Maar we hebben hem dit keer haar gegeven (of toch een poging gedaan), mijn man helpt altijd de neus eraan plakken en een gaatje maken voor de pijpenrager en die heeft er nu haar bijgeplakt.
Wat denken jullie?
 
 
 
 
 
Is het een beetje duidelijk?  En geslaagd?
Ik vind van wel...
 
Zo en nu werken en misschien vanavond langs het ziekenhuis (als het weer het toelaat)
 

5 opmerkingen:

  1. Een behoorlijk bezig bijtje zo te zien. Je hebt van alles onder handen, maar wel erg leuk allemaal.
    Ik vind je keuze voor het tasje erg geslaagd.\
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar Rita toch, dit is wel een heel productieve zondag geweest. Zo hard gewerkt. Je weet toch dat zondag rust dag is :-).
    Weeral mooie werkjes hoor en de kabouter? die is zeker geslaagd.
    En jij maakt maar ra, ra werkjes, dat houd ons wel nieuwsgierig hé.
    Voorzichtig als je de baan op moet.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kabouter ik vind hem heel goed gelukt. En ben heel benieuwd naar je rara werkje

    Groetjes Berber

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een productief weekendje geweest, Rita! Er is bij jou duidelijk meer uit je handen gekomen dan bij mij ;-0
    Je kabouter is super koddig zo!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn! Een handwerkweekend, zou ik ook eens graag hebben, 2 dagen alleen maar handwerken, zàààààlig! :-) Die sokken zijn heel tof met dat blokjesmotief!

    BeantwoordenVerwijderen