vrijdag 3 augustus 2012

Vilten poppetjes

Nog een update over de vilten poppetjes van marie-jeanne.  Hier een foto van Marieke, maar nu pas echt helemaal af zoals het moest.  Prachtig, niet?  Ik ben weg van die vilten poppetjes maar dat is echt niks voor mij, veel te klein en veel te veel gepriegel...  maar ieder zijn ding zeker? Geniet van prachtig handwerk.


En dit zijn 2 poppetjes die ze gemaakt heeft voor haar kleinkinderen.  Het groene is voor Giel met een lintje om aan zijn broek te hangen en voor Mirthe een hangertje.  Ze zijn heel fier en zuinig op het handwerk dat bonneke gemaakt heeft.


Zelf heb ik ook nog dingen gemaakt, maar momenteel lukt het me niet om mijn foto's op de pc te plaatsen, maar als het straks nog lukt publiceer ik ze nog, even geduld.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten