dinsdag 28 augustus 2012

Met stof gewerkt

Een tijdje geleden had ik een paar meter stof gekocht voor mijn zoon met de bedoeling om voor hem een tafelkleed voor de keuken te maken, maar zoals altijd ontbrak de tijd.
Omdat ik gisteren en vandaag extra verlof had, had ik me voorgenomen om daar nu eindelijk eens werk van te maken en bij deze is dit dus al af.
 
1. een tafellaken (geen foto, is in dezelfde stof)
2. 2 pannelappen
 
 
3. een onderzetter voor de toaster
 
 
4. een onderzetter voor een ander mandje
 

 
5. een onderlegger voor het wijnrekje
 
 
Een paar ovenwanten is nog in de maak voor later (zit zonder fiberfill)
 
Van restjes heb ik nog 2 speldenkussentjes gemaakt (in de vorm van een vlieger) maar ik moet de "finishing touch" nog afwerken, nog even geduld...
 
 
En last but not least! Paar 8 van de sokjes is af!

 
Ik zal me moeten doorzetten, donderdagavond moet ik 10 paar afleveren!!
En nu breien, breien, breien.....
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten