dinsdag 24 mei 2022

Poppendag te laat

 Het plan was om vanmorgen nog eens mee te doen met poppendag, maar helaas hebben andere dringende zaken roet in het eten gestrooid.


Maar nu heb ik toch de tijd gevonden om nog eens een blogje te schrijven.

Zoals de meesten onder jullie weten en ondertussen ook vaak zelf doen, worden vaak andere social media gebruikt die sneller en anders werken zoals facebook en instagram, waar ik natuurlijk ook gebruik van maak.

Maar nu poppendag!

Laatst kreeg ik nog een verzoekje om een lappenpop te maken voor iemand.

De vraag was of er ook een dinosaurus lappenpop bestond in de modelletjes van "a la sascha" en wat dacht je??? Natuurlijk bestaat die!


Kleurtjes werden uitgezocht en er werd een start gemaakt.



De eerste arm was een feit en er werd rustig verder gehaakt.
Van de volgende stappen heb ik helaas vergeten foto's te maken, maar ik maakte nog een leuke fotoshoot van Dex de dinosaurus.


Zoals je kan zien, een echte durfal, hij klimt mijn plantenrek al op en




oef, hij heeft het gehaald, effe uitrusten.


Om meteen erna een plekje op de druivenranken te ontdekken!


Plof tussen mijn mooie bloemen, kom, eruit jij!


En hij klimt alweer de schutting op naar de vlinder om


als laatste even uit te waaien in de droogmolen!

Gelukkig kreeg ik hem toen te pakken, nu ligt hij ingepakt te wachten om afgegeven te worden.

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.



6 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je er weer bent met een poppendagverhaal! Ik heb je gemist...
    Wat is die Dex een kleine ondeugd! Maar ja, je kan toch niet echt boos worden op zo'n leuke rakker. Hij weet zich wel te vermaken hoor.
    En het is ook extra leuk als iemand je vraagt om zoiets te maken, dat is toch waardering ten top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, fijn om weercwat van je te lezen.
    Tsja, dino's in je tuin loslaten is vragen om rare steeken. Maar het is verder wel een heel leuke dino.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blog, Rita! Gezellig dat je weer eens aanhaakt bij poppendag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dino, wel een beetje ondeugend, maar ach anders is het ook maar saai ;) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen