dinsdag 27 juli 2021

Dinsdag poppendag

Dinsdag poppendag en

 deze keer is er een klein beetje poppennieuws te melden.


Herinneren jullie je nog dat ik een tijdje geleden een start gemaakt had met een volgende project van "zij maakt het" ?

Namelijk met Victoria, de hond.



Heel veel was er nog niet aan gebeurd, een start gemaakt met het hoofd.



Het hoofd is ondertussen af (al lijkt het nergens op vind ik), voor alle duidelijkheid is links de snuit.


Vervolgens moest er een extra lapje worden opgezet om verder te kunnen met het lijfje, hier zie je het bovenaanzicht en 


dit is het onderaanzicht met het extra lapje.
Dit lapje wordt later uitgehaald en met die steken worden de voorpoten gebreid.

Het lijf is af en ik moet met het kontje starten nu, wordt vervolgd....


Nu heb ik wel tijd om te kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria 

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.




5 opmerkingen:

  1. Ook al lijkt het nu nog niet, het kòmt goed! Haar patronen zijn fantastisch vind ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt vast weer heel leuk! Zeer intrigerend, die patronen, ik denk dat ik er ook eens eentje moet gaan proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lijkt dit toch ingewikkeld. Gaat super mooi zijn. Fijne week alvast, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet best moeite doen om in je breiwerk een hond te ontdekken maar ik weet uit ervaring dat de patronen van zij maakt het, heel goed te doen zijn dus dat komt vast goed.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. spannende manier van breien, succes!

    BeantwoordenVerwijderen