vrijdag 21 augustus 2020

Vorderingen

 Het bloggen zit nog steeds op een lager pitje dan normaal, misschien door de warmte, ik weet het niet.


Maar ook het handwerkpeil zakt dan, nu lees ik veel meer of borduren.

Omdat het met dit warme weer leuker is om met katoen te werken,


maakte ik vaatdoekjes om cadeau te geven.



Zoals gezegd gaat het borduren ook door nu, 


mijn vlechtensal van dear rhine groeit elke week.


Nieuwe sokken ook gestart voor Liene want ze is uit al haar sokken uitgegroeid.

Daarom ga ik tegen de winter wat nieuwe breien voor haar, 2 paar heeft ze al uitgekozen.


Dit wordt het eerste paar, varkenssokken!

So true💚 ! . . . #crochetersofinstagram #crochetaddict #crochetlife #crochetlove #yarnaddict #yarnlife #yarnlove #crochettherapy #yarntherapy #happilyhooked #crochetmakesmehappy #yarnmakesmehappy


8 opmerkingen:

  1. Met dat warme weer lonkt wol in je handen niet erg hé..? Inderdaad is een katoentje dan fijner om mee te werken en he is dubbel zo leuk als je weet dat het cadeautjes worden.
    Net als de varkenssokken voor Liene, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, de varkenssokken zijn leuk!
    Je borduurwerk wordt echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker hė met dit warme weer en boek lezen .
    Dat hoort tochook bij de zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijn borduurwerk, mooi.
    En die varkenssokken, te leuk!
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was ook wel erg warm de afgelopen tijd. Dan is rustig blijven eigenlijk het beste. Leuke sokken heeft Liene uitgekozen!
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, met het warme weer hebben we allemaal minder gehandwerkt denk ik... Maar je hebt wel hele mooie doekjes gemaakt!
    Prachtig borduurwerk, Rita...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig borduurwerk. En leuk patroon die sokken. Ben benieuwd naar eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen