dinsdag 5 november 2019

Dinsdag poppendag

Oei, nu pas merk ik dat het dinsdag is en dus poppendag.

Helaas, de broek is niet afgeraakt, dus die kan ik jullie niet tonen.

Maar er is wel iets anders te vertellen, vorige week gingen An van Atelier Rosan en ik samen naar een workshop kantbreien van Monique Boonstra, de ondertussen bekende dame die de prachtigste kanten sjaals breit EN ontwerpt.

De workshop ging door bij Bart & Francis in Kortrijk.

Er was gevraagd om wat materiaal en breinaalden mee te brengen, dus zogezegd zo gedaan.


Natuurlijk hadden zich weer een paar van mijn deugnieten zich verstopt in mijn tas.
Bloem en Florian, maar ook Kareltje had kans gezien om mee te glippen en groot was mijn ontdekking toen ik ginder mijn tas indook om mijn materiaal uit te halen.

Ze hebben even mogen kennismaken, maar tijdens de les moesten ze stil blijven of ik zou ze meteen weer in de auto zetten.
Gelukkig hebben ze zich goed gedragen.


Dit was An haar lapje, perfect vind ik, het mijne was niet af en heb ik ondertussen weer uitgehaald omdat er toch wel hier en daar een fout in zat.


Dit was het proeflapje van een andere deelneemster.

Maar groot was ons geluk toen we achteraf in de fabriek tussen alle wolletjes mochten rondkuieren en kiezen.


Je wist niet wat je zag, overal wol, de ene al mooier dan de andere, maar ook heel veel voorbeelden van sjaals hingen op, we hadden ogen tekort.

Bart & Francis hebben namelijk een fabriekje waar ze hun eigen wol spinnen en kleuren, je kan je wel indenken wat daar te zien was.


En de deugnieten hebben hun hart opgehaald tussen de wolletjes en hebben mee helpen kiezen.


Nog even poseren bij wat bolletjes blauw en wat ik gekocht heb toon ik later.


 En nu ga ik even kijken of er poppen- of ander nieuws is bij

Amilishly,
Angélique,
Blauw en zo,
Corina
Jolanda,
Ria en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

10 opmerkingen:

  1. wat knap dat lijkt me echt moeilijk om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een leuk uitje! Super dat jullie zo heerlijk rond mochten kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, dat was zeker smullen tussen al die mooie garen!
    Prachtig werk, dat kantbreien. Ik weet zeker dat het jou ook gaat lukken, want jij kunt zoveel met die breinaalden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een walhalla van wolletjes is dat zeg...
    Het is maar goed dat de poppen zich stil hielden, want dit breiwerk vraagt concentratie! Petje af hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ondeugden. Maar ze zullen vast genoten hebben tussen al dat moois. Prachtig dat kant breien. Een hele kunst

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, ha, ongemerkt toch een dinsdag poppendag ;)
    Ja wie wil daar nu niet rondhangen tussen al die wolletjes :)
    Wat mooi dat kant breien, ik denk dat je er wel goed je koppie ;) bij moet houden. Hartelijke groeten Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo fijntjes, maar wel héél mooi hoor
    Fijne donderdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo'n leuke workshop! En wat een gepriegel maar wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank u Dr. ODIBOH voor het terugbrengen van mijn ex-geliefde en ik ben u zo dankbaar voor uw hulp en ik beloof u voortaan dit goede werk van u te delen met iedereen die ik kan, ik heb alles gedaan wat hij me heeft opgedragen en in minder dan 48 uur mijn ex lover kwam terug .. je kunt hem bereiken via zijn e-mail: odibohsolutionhome@gmail.com of whatsapp +2347048883838 ..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil mijn geweldige ervaring met iedereen delen over een spreukgebruiker genaamd Dr. ODIBOH DADA, mijn man bedroog me en toen ik erachter kwam dat we ruzie hadden waardoor hij een scheiding aanvroeg, huilde ik en smeekte hem om me te vergeven maar hij staat erop van me te scheiden. Toen ik online naar liefdescitaten aan het zoeken was, zag ik mensen praten over Dr. ODIBOH en zijn geweldige werken over hoe hij hen hielp hun liefdesprobleem op te lossen wiens geval vergelijkbaar was met het mijne en sommigen zelfs het ergste lieten zijn contactgegevens achter en ik nam contact met hem op en hij vertelde me dat ik me geen zorgen moest maken dat mijn man na 3 dagen de scheiding zou annuleren en bij me terug zou komen nadat ik alles had gedaan wat hij me vroeg te doen, tot mijn grootste verbazing kwam mijn man na 3 dagen terug en hij knielde neer en smeekte me om te accepteren hem terug en hij beloofde me dat hij me nooit meer zou bedriegen of verlaten. Hij annuleerde de scheiding en keerde terug naar huis. Nogmaals bedankt Dr/Profeet ODIBOH, u bent inderdaad een zegen voor mij. U kunt ook contact opnemen met Dr. ODIBOH om u te helpen uw ex terug te krijgen op zijn e-mail: (odibohsolutionhome@gmail.com) of WhatsApp +2347048883838, website-https://odibohsolutionhomes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen