zaterdag 8 december 2018

Echt goede vorderingen

Weet je nog dat ik voor Liene een rode muts ging maken?
Nu, ze is af!!


Het was zo'n projectje met 1 bol en er was een poesje bij om erop te naaien.


Supermooi vond ze het, maar ik versierde het bovenop toch nog met een strikje.


Een beetje meer meisje.


Blok 2 van de deken van tante zoet is af, de derde gaat van start!



En, hoe kan het ook anders, een nieuwe diamond paint, dit keer voor kerst.


Morgen start ik met de kerstversiering denk ik....

8 opmerkingen:

  1. Je bent lekker bezig Rita. Het mutsje is helemaal compleet met het poesje én de strik, die zal Liene heel goed staan!
    Je hebt een mooie sfeervolle diamond painting, maar het is wel een grote. Misschien voor volgend jaar kerst? 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, daar ben ik nog niet helemaal aan toe, kerstversiering...
    Leuke muts!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke muts !!!! en mooi zijn de blokken van tante zoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die Liene boft maar, wat een leuke muts! Maar ja, oma boft ook met Liene ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat de muts klaar is, kan ze haar meteen dragen :) Leuk al die verschillende projecten. Goed dat je gaat beginnen met het versieren voor Kerstmis, zal niet meevallen, ik hoop dat je hele familie komt. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke muts Rita. En lekker op tijd af voor het koude weer dat eraan schijnt te komen. En je wisselt zo lekker af met breien en knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is de muts voor Liene schattig geworden!
    Lekker warm daar zal ze veel plezier van hebben !
    Lieve groet Annemarie.

    BeantwoordenVerwijderen