woensdag 4 april 2018

Pasen enzo

De weken vliegen voorbij, ik probeer nog 1x per week te bloggen, maar ze lezen blijft moeilijk.
Hopelijk komt hier nog wat verbetering in, maar ik vrees ervoor, binnenkort moet er buiten ook weer gewied worden en gras afgereden enz... maar we gaan niet klagen.

Over het algemeen blijft het hier stabiel met Jos, alhoewel ik moet schrijven dat hij zaterdagavond toch weer gevallen is, knal achterover met zijn hoofd op de salontafel.  Ik zag al meteen de meest slechte toestanden, maar wonder boven wonder had hij niets, enkel zijn ribben en schouder wat bezeerd en dat betert stilaan.

Nu de rest, Liene is natuurlijk paaseitjes komen rapen.


Ze was superenthousiast met


alles wat ze vond en begon meteen


haar "annapuzzel" te maken die ze ook kreeg.
Ze houdt net als ik, ook van puzzelen, een leerzame hobby vind ik, ik stimuleer het, en bovendien doe ik het zelf ook graag.


De sokken van Jos zijn alweer af, een foto met en één zonder flits.


De kleuren zijn meer zoals de onderste foto.


Dan had ik mezelf voor Pasen een deel 2ehands puzzels cadeau gedaan, bij mijn zus in de buurt


was een dame die veel puzzels wegdeed, mijn zus ging ze halen en koos ze uit voor me.
Deze moest ze beslist meebrengen zei ze en zijn we ook meteen in het paasweekend beginnen maken, ze bleef namelijk het hele paasweekend logeren.


Kijk maar, al aardig gevorderd en


zo moet hij worden.

Vanmorgen heb ik nog een lading puzzels gehaald die ik op 2ehands voor een prikje vond.


Ze blijven geweldig, de jan van haasteren puzzels, je blijft er de grappigste toestanden in ontdekken terwijl je puzzelt.


12 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat Jos zich niet te fel bezeerd heeft bij zijn valpartij. Wat fijn dat Liene dezelfde hobby deelt. Is al een hele meid geworden.
    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, die Jos...... gelukkig is de schade beperkt. En Liene groeit maar door ;-) veel puzzelplezier. Ik die het ook graag, maar mag het niet meer van mijzelf, misschien als ik met pensioen ben. Ik kan nl niet meer stoppen als ik er mee bezig ben (oeps)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer dat je man weer een valpartij had..en ja met de tuin er bij wordt het weer drukker.. ben ook al telkens bezig de dode takjes en uitgebloeide rommel van vorig jaar weg te halen.. je sokken zijn prachtig geworden! en puzzelen is echt iets voor ons oudere generatie.. ik nam er met de kerstvakantie eentje mee naar mijn zoon.. maar geen van de 5 kinderen had interesse langer dan 5 minuten en heb ik hem dus alleen zitten maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, jij kan voorlopig puzzelen! Wat heb je veel!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou heerlijke ontspanning al die mooie puzzels het zijn juweeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was even schrikken toen Jos viel! Maar gelukkig is het goed afgelopen.
    De sokken zijn mooi geworden, daar is Jos vast heel blij mee.
    Leuk de foto's van Liene, vooral die waarop ze zo lekker aan het puzzelen is. Je bent zelf voorlopig ook wel even zoet; wat een enorme stapel, lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps dat zal schrikken geweest zijn toen Jos viel :( gelukig is de schade meegevallen!
    Altijd leuk bezoek van Liene en ik verbaas me erover hoe hard ze groeit. Gezellig dat je zus er was met Pasen, leuk dezelfde hobby. Groetjes en liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke bezigheid ook puzzelen, succes ermee............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks alles blijven jullie toch optimistisch, lijkt het...
    Laat Jos maar voorzichtig doen! Oh, wat was dat schrikken.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig dat het meeviel.
    Wat is Liene al een echte grote meid. Heerlijk dat ze graag puzzelt.
    En jij hoeft je niet te vervelen.
    Het lijkt me een hele puzzel die puzzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je trouwens je poppen mooi in het zonnetje gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och die Jos gelukkig dat het meeviel. Sterkte. Mooie sokken en ontspannende puzzels. Je kunt vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen