woensdag 3 januari 2018

Ziekenhuis


Op 30/12 heb ik Jos weer naar het ziekenhuis gebracht, helaas.
Het ging echt niet meer zo, hij gaf het zelf ook aan, dus hebben we ingepakt en zijn we vertrokken.
Hij stapt sinds de laatste opname nog altijd niet goed, eten lukt niet goed en hij had de nacht van 25 op 26 december alweer een serieuze val gemaakt.
Ervoor was hij soms verward of vertelde rare dingen, maar dat werd steeds frequenter en dat baarde me zorgen.


Afbeeldingsresultaat voor ziekenhuis

Er is al een scan meteen gebeurd toen om een bloeding uit te sluiten, die was negatief, maar ze vermoeden dat het iets neurologisch is.  De volgende dagen krijgt hij nog meer onderzoeken om dingen uit te sluiten of vast te stellen.
Hopelijk valt het mee en komt er een oplossing.
Daarom zal ik voor het eerste zeker weer niet bloggen en/of op de blogs langskomen, want ik breng veel tijd in het ziekenhuis door nu.

Maar ik schrijf later nog wel eens wat nieuws.

20 opmerkingen:

  1. Sterkte, ik denk aan jullie!
    Liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach meisje toch heel veel sterkte voor beiden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat is dat jammer, heel veel sterkte gewenst jullie beiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte samen. Jeetje wat jullie toch allemaal moeten doormaken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte voor jullie beiden !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rita en Jos, heel veel sterkte, ik bid voor jullie.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte gewenst. liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte voor jullie. Wat zwaar allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Rita heel veel sterkte!
    Ik hoop dat het snel beter mag gaan ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte lieve Rita en Jos xxx Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Rita wat een narigheid, ik wens jou en Jos heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen