zondag 19 november 2017

Brei-evaluatie

Er wordt gehandwerkt, maar op een laag pitje, ik zal er dinsdag ook nog niet zijn denk ik met de poppendag tenzij ik nog ergens inspiratie vind....

Maar de sjaal voor Jos vorder goed, maar niet snel genoeg, toch blijf ik volhouden.


Het is heel plezant om te doen in mozaiekbreien en is al bijna 50 cm lang.


De eerste sok is bijna tot aan de hiel.


En dan dit nieuwe project, ik heb weer de smaak van kruissteek borduren te pakken, helaas.
Op facebook zie je zoveel leuke dingen passeren, je houdt het niet voor mogelijk;
Dit is een project dat loopt "dear rhine borduren" en heet dierencirkels, ze zijn in het begin van het jaar ergens gestart en omvat 49 cirkels, 7 x 7 en je kiest de kleuren die je zelf wil.
Eerst was ik niet van plan om te starten, maar ondertussen ben ik toch gezwicht zoals je kan zien.
Het rechtse cirkeltje onderaan moet ik nog uithalen, ik had verkleurende draad genomen maar door het witte stuk ertussen komt de tekening niet tot zijn recht.
Ik beperkt me tot 3 kleuren, licht en donkergrijs en donkerrood.
De groep heeft ondertussen bijna gedaan met dit project, elke week krijg je een volgende cirkel en er moeten er nog maar een paar komen van de laatste rij.


15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige projecten Rita!
    Ga je voor twee meter voor Jos’ sjaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi patroon in de sjaal!
    Het zal niet altijd meevallen om de naalden op te pakken, maar gelukkig zijn ze geduldig.
    Je nieuwe borduurwerk ziet er veelbelovend uit!
    Sterkte met alle zorgen...
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke werkjes en wat een heerlijke afwisseling :-)
    Liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige sjaal in wording. Prachtig motief. Ook het borduurwerk vind ik super mooi worden. Ik denk dat jij wel over engelengeduld beschikt om zo'n fijne werkjes te kunnen maken :-))

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik vind je toch best acief. En alles wordt weer even mooi zoals we van je gewend zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De sjaal en kous gaan goed vooruit en zijn heel mooi,de cirkels vind ik super.
    Grtj
    Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, ik vind dat je best veel doet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat wordt een prachtige sjaal. Je borduurwerk is ook erg leuk. Heb hem nog weinig langs zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laag pitje, nu dat valt volgens mij wel mee, 3 projecten onderhanden en bij elk vorderingen gemaakt. Toemaar!
    Groetjes ook voor Jos, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat pitje brand anders best aardig!
    Leuke 'werkjes'hoor!
    grfr

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent met mooie dingen bezig zeg...........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Chapeau voor de mooie dingen die je allemaal maakt. Ik ben weer terug in Poppendagblogland :). Eindelijk weer tijd dankzij mijn adviseur ondernemersondersteuning.

    Tot snel!

    Liefs,
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als je aan zoveel dingen werkt, lijkt het dat je niet veel doet. En als je weer aan het borduren bent, kun je nu eenmaal niet breien.
    Leuk met die cirkels.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ผลบอลเมื่อคืน

    BeantwoordenVerwijderen