dinsdag 23 mei 2017

Dinsdag poppendag

De poppendagen blijf ik leuk vinden, alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik de laatste tijd minder bezig ben met poppen en knuffels maken.
Sommige bezigheden kan ik niet verklappen en moeten nog effe geheim blijven en sommige zal ik in volgende berichten nog tonen.
Nieuwsgierig?  Dat is de bedoeling (haha).

Dan nu de poppendag.

Stiekem had ik gehoopt om winnie the pooh ondertussen af te hebben, maar dat is niet gelukt.
Wel heb ik vorderingen gemaakt en ondertussen heeft er iemand gevraagd om Kareltje nog eens te maken en ik zou voor een mevrouw met "reborn poppen" ook knuffeltjes in minivorm te maken die bij de poppen passen.
Nog werk aan de winkel dus.

Dan nu de vorderingen.


Zover was ik gekomen en


ondertussen is het lijf helemaal af en


de kont en een begin gemaakt voor de benen.

Toch heb ik nog iets anders te tonen, een heuse kleine poppenmoeder in wording die er zelfs af en toe een klasje op na houdt hier in huis.


Hier hoef ik niet veel bij te vertellen denk ik,


ze wil ze duidelijk iets bijleren


en luisteren moeten ze ook!!!!!!
Gelukkig heb ik veel stoeltjes op rommelmarkten gekocht om iedereen een plekje te geven.



Welk nieuws is er deze week bij de andere poppenmoeders ? Ga zeker eens kijken, het is de moeite waard!


Jannie,
Jolanda,
Mariam,
- Nienke,
Poppemie 
Ria
Tinne
Sandra

en tenslotte een nieuwkomer
Tineke


Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren!

Als ik iemand vergeten ben, geef een seintje!


10 opmerkingen:

  1. leuk wordt je pop in wording en wat een lieve juf ja daar wil je wel voor aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De liefste juf van obs de Hobbyrita: Juf Liene :)
    grfr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Rita, werk aan de winkel! :-)
    Wat een schattige schooljuffrouw. Daar hoef je inderdaad niets bij te vertellen, de foto spreekt voor zich
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om Pooh-beer zo te zien groeien!
    Geweldig, de foto's van juf Liene :-)
    Lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, geweldig! Die Liene toch :-D, zo zette ik de poppen ook regelmatig neer vroeger :-)
    Het gaat helemaal goed komen met Poeh beer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, een echte poppenmoeder. Ik heb van onze dochter ook een poppenmoeder proberen te maken. Het is helaas niet gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha een juf in de dop, dat doet mij deugd. En Winnie komt vast binnenkort af. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent al best ver met Poeh, leuk dan nog allerlei opdrachten, maar laat je niet haasten hoor!
    Die Liene, wat een leuke foto's :) Ze zal zich niet snl vervelen bij jullie met al die gezellige poppen. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk om Liene te zien spelen, een juffie in de dop hoor...
    Prachtig geel breiwerk laat je zien; het is best een klus om zo'n Winnie te maken.

    BeantwoordenVerwijderen