vrijdag 15 januari 2016

Handschoenenvervolg en sneeuw

Dat ik handschoenen ging maken voor de vriendin van mijn zus wisten jullie al.
Nu, het heeft hier vanmorgen gesneeuwd en het sneeuwt nog steeds!
Zo zag het eruit rond 8u vanmorgen.


al een aardig laagje



En zo ziet het er twee en een half uur later uit.



Ze doen hun best hierboven en overal zijn er verkeersproblemen door de eerste sneeuw.

Dan nu de handschoenen, dinsdag liet ik het begin zien.


Veel was het nog niet, maar ik brei met de dikkere sokkenwol op naalden 3 in plaats van 2,5.


Woensdagavond was ik zover al en


gisteravond was de eerste klaar!


Nog even een versierinkje erop en op naar de tweede!
Zondag gaan we op bezoek bij mijn zus om naar toneel te gaan kijken waar zij nog actief is en ik vroeger ook meespeelde voor ik getrouwd was.  Dan zou ik ze graag meenemen.

Nu we met dit weer liefst niet buitenkomen als het niet moet, zal ik maar mijn best doen om de handschoenen af te krijgen, ook met dit koude weer zal ze ze goed kunnen gebruiken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten