dinsdag 2 december 2014

En het is poppendag, poppendag joepie!

De weken vliegen voorbij, maar hier op een heel rustig tempo (enfin, dat probeer ik toch).
Jullie willen natuurlijk alles weten over het vervolg van Lily's outfit.
Helaas moet ik jullie teleurstellen, de verrassing is niet afgeraakt, dus houd het nog een beetje stil voor haar, er wordt aan gewerkt.
Bovendien wil ze een verpleegstersuniform tegen de volgende chemokuur, ze zet me hier wel aardig onder druk hoor, miss eigenwijs, maar ze is ook heel lief voor hubbie, dus doe ik mijn best.

Toch kan ik jullie nog iets laten zien, want nu het kouder wordt moet ik toch wel zorgen dat Lily geen kou vat zodat hubbie niet ziek wordt natuurlijk want dat kunnen we missen.
Daarom maakte ik deze week al lekker warme uggs voor haar, kijk maar mee.


Helemaal in combinatie met haar haarband en wantjes en met een lekker warm bontrandje eromheen.


Nog even van kortbij showen, want trots is ze er wel op.  Koude voeten heeft ze dus ook al niet meer.

Hopelijk krijg ik mijn verrassing af tegen volgende week, duimen maar!

Bovendien is het me eindelijk gelukt om hubbie een degelijk opkikkerpotje te maken voor zijn drop.


Dit had hij al langer gevraagd, iedereen krijgt een mooi potje behalve ik, zei hij.
Hij dus ook nu en het staat te pronken naast zijn computer, zo trots is hij erop.

Dan wil ik nu nog iets vertellen, de muts van Liene past perfect en ze staat haar bovendien ook nog leuk, ik ga eens een foto maken.  Nu ga ik van het resterende bolletje nog een bijpassend sjaaltje maken voor haar.  Bovendien kan ik de muts opnieuw breien als hij te klein wordt, de maten gaan tot 4 jaar, het model is echt heel "girly" met dat strikje en zit ook heel goed.

Mag ik nu vragen om zeker langs te gaan bij de andere poppenmoeders?
Zij hebben vast veel meer nieuws te vertellen dan ik.

en Peggy


Nog een fijne poppendag!


Dankjewel voor jullie steun en reacties!

12 opmerkingen:

  1. Heel leuk die winterse outfit ...
    Laat het maar koud worden ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, hi, di Lily heeft weer toffe Hugs gekregen. En dan wachten we maar een beetje langer op de verassing hé. Natuurlijk ben ik ook heel nieuwsgierig.
    Toffe dropjes pot voor Hubbie !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi en lekker winters leuk drop potje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, dat je toch een opkikker voor je man hebt gemaakt. Hij heeft er zeker recht op!
    Dat komt wel goed, met die outfit voor Lily.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Straks loopt ze nog naast haar schoenen van alle complimenten! Heb je die mooie Uggs voor niets gemaakt!!!grfr

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lizzy heeft toch maar niets te klagen, wat een mooie uggs heb je voor haar gemaakt, die veertjes zijn die hetzelfde als op de muts van Liene? Och, wat heb je je hubbie lang laten wachten op een opkikkerpotje....maar gelukkig heeft ie er nu toch eentje en nog zo'n mooie mannelijke versie ook!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dat rustige tempo, daar geloof ik niks van ;) Wat ben je toch altijd heerlijk creatief bezig!
    Fijne avond, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. LIlly gaat wel heel mooi de winter in! :-)
    Het potje is keuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoo ik ben weer helemaal bijgelezen. Fijn dat je 2x winnares was en je kaboutertjes zijn al weer een hele leuke familie. Ja die Lilly... ze is toch met haar gat in de boter gevallen daar bij jullie hoor! :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige outfit heeft LIlly.
    Mag ik die patroon eens van die opkikkerpot, vind die heel leuk.
    Hou jullie goed.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lily boft maar met haar mooie warme winter garderobe. Wat een leuke variant heb je van het opkikkerpotje gemaakt, dat kan ik goed begrijpen dat je hubby er trots op is!

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen