woensdag 23 april 2014

Rommelmarktaankopen

Vorige zondag, paaszondag, waren wij op de rommelmarkt in Roeselare.
Op internet stond 700 standen, wij dachten, waar gaan ze die zetten, maar er stonden er effectief heeeeel veel.  We hebben een paar uurtjes rondgelopen, het bleef maar duren.
En natuurlijk heb ik koopjes gedaan.


Deze barbie en 2 kleine (barbie?)popjes kocht ik voor 5 euro.
Ik heb een hele toffe zweedse site gevonden met meer dan 1000 gebreide barbiekleedjes en dat zou ik heel graag eens uitproberen.  Als het meevalt koop ik er nog een paar bij.  Je vindt er genoeg op de rommelmarkten.


Dan nog 2 poppenstoeltjes voor 1 euro.


Leen wou graag nog een paar van die superzachte knuffeldoekjes en ik heb er 3 gevonden voor 2 euro!


Dit eendje kon ik echt niet weerstaan, hij gaat mee in de babymand die ik voor Leen heb klaargemaakt maar die krijgt ze pas als ze bevallen is. Ze willen alles voor de babykamer met eendjes, dus goede aankoop!   Er zit vanalles anders nog in, foto's daarvan hebben jullie nog tegoed en ik ga proberen om foto's te maken bij het uitpakken, want ik heb alles nog bijna extra apart ingepakt zodat ze een beetje werk heeft :-)



De dag voor de rommelmarkt zijn we eens tot in Sluis gereden, de winkeltjes bezocht, een ijsje gelikt en ik vond daar deze prachtige berentas voor 5 euro en ik, als berenverzamelaarster, kon hier echt niet aan weerstaan.



17 opmerkingen:

  1. wat een leuke aankopen weer goed geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou,je hebt je toch aardig ingehouden met zoveel stands!wel mooie "schatten". Grfrouwien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke dingen heb je gevonden op de rommelmarkten! De zweedse barbie site ken ik, erg leuk! Laatst heb ik ook weer wat barbiekleding zitten breien, heerlijk werkje om te doen.

    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt veel mooie dingen gekocht op de rommelmarkt en de berentas vind ik ook heeeeeeel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een juweeltjes gevonden, dat wordt weer lekker nadenken over hoe te werk te gaan en daarna fijn aan de slag. Veel plezier er mee en de foto's van alle cadeautjes voor Leen zie ik nieuwsgierig tegemoet ;-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed geslaagd op de rommelmarkt. Ik vind de kringloop ook altijd zo leuk!
    Fijne dag,
    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent weer helemaal gelukkig met al je aankopen! Wat kun je je dan rijk voelen, hé!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke site hé voor de barbies en ik denk dat je shelly hebt gevonden dat zijn de kleine barbiepopjes.....jij gaat je weer niet vervelen hé
    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je leuke koopjes gevonden, en die beren tas......... ik als groot beren fan vind hem natuurlijk ook super!!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op stickatillbarbie staan zoveel mooie gebreide Barbiekleren. En de patronen zijn prima. Ik ben benieuwd of het gaat lukken. We zullen het hier wel zien neem ik aan.
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Rita, wat een leuke aankopen heb je gedaan!
    het is super leuk hoor om barbiekleertjes te maken; lekker snel af ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die barbiekleertje zijn heel leuk en makkelijk om te maken en heeeeel verslavend ook.
    Je hebt mooie aankopen gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Groot gelijk dat je daar niet kon aan weerstaan! Wij zijn jammer genoeg niet kunnen gaan, was vlak bij ons hé! Toffe koopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelijk gij kunt breien zijn die barbiekleedjes in ne wip,en ne flik klaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke vondsten Rita!
    Ik ben blij dat het rommelmarkt seizoen terug begint!

    BeantwoordenVerwijderen