zondag 25 november 2012

Jasje voor theemok en....

Met de restjes van de theemuts heb ik al een eerste jasje voor een theemok gemaakt.
Kijk en oordeel
Achteraanzicht
 
 
Vooraanzicht (de thee zal toch wel warm blijven nu :)

 
Ik ga nog een tweede maken met de andere kleurtjes!
 
En tenslotte dit: ik kon het natuurlijk niet laten om eraan te beginnen!
Gisteren dus toch maar gestart met de Abécédaire van Marie... ik heb gekozen voor grijs, zoals ik gezegd had, en zal me moeten reppen.  Dit is deel 1, zoals je ziet nog niet helemaal af, maar het komt goed vind ik.  Het is de bovenkant van het werk voor alle duidelijkheid.

 
Belofte maakt schuld: wordt vervolgd dus!


3 opmerkingen:

  1. Oh borduurwerkje gaat echt de max zijn! En die tassenjasjes, die staan behoorlijk bovenaan op mijn to-do lijst :-) Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie!!! nooit meer koude thee.
    Wat een simpele, maar mooie oplossing en je handen kunnen lekker mee verwarmen...
    Nog veel borduur plezier!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig, zo'n jasje om je mok thee. Als je dan met je handwerkclub veel praat en vergeet je thee te drinken, wordt het tenminste niet zo snel koud.
    Dat borduurwerk lijkt me een hele klus, maar het wordt vast heel mooi!
    (De cursus die ik volg, volg ik voor mijn eigen plezier, ik werk niet op een school. Maar wat niet is kan nog komen, haha. Ik denk niet dat ik op een school ga werken hoor, we zien wel.)

    BeantwoordenVerwijderen