vrijdag 14 september 2012

Strikjes, mini cupcake en teenslipper

Toch nog gelukt om wat te maken.
Omdat we zondag op bezoek gaan bij mijn neef heb ik 2 sleutelhangers gemaakt, een teenslipper en een mini cupcake.  Deze laatste omdat het een bakker was die nu bloemallergie heeft en dus zijn beroep niet meer kan uitoefenen.  Ze wonen in Venlo en we gaan ze zondag met een paar neven en nichten bezoeken om daar samen een wandeling te maken en iets te eten.
 

 
Schattig, niet?

 
Mijn cupcake is een aangepast patroon.  Ik had eentje gevonden maar het viel nogal groot uit, dus heb ik het wat aangepast en verkleind.
 
En dan deze strikjes, heel gemakkelijk en plezant om maken.  Het idee komt van "blij met draadjes" waar je de beschrijving vindt.  Tof om alles en nog wat mee te versieren!

 
Misschien zal ik het cupcakeje eens goed uitschrijven en er een "tutorial" van maken, maar dan zal ik hulp moeten inroepen van derden om dit te realiseren denk ik.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten