zaterdag 2 juni 2012

beste allemaal,

eindelijk is het gelukt!  ik heb mijn langbeloofde blog aangemaakt vandaag 2/6/2012.
mijn naam is rita, ben momenteel 54, woon in landen en doe al mijn hele leven allerlei handwerk zoals breien, haken, borduren, patchwork, kaarten maken, paperpiecing enz. en zou nog heel veel nieuwe dingen willen leren.  ik heb 2 zonen,tom en hans, die al het huis uit zijn en heb een schat van een man, joske die mijn creativiteit altijd ondersteunt en toejuicht.  hij heeft me met nieuwjaar het beste cadeau ooit gegeven (vindt hij zelf): een nieuwe naaimachine en sindsdien heb ik er al heel veel gebruik van gemaakt om allerlei dingen te maken zoals handtassen, boodschaptassen, gsm-zakjes, portemonneetjes (de eerste maal een rits inzetten, gezien bij sofilles), speldenkussentjes, tildaslakken (bij yvonne gezien!) enz... allemaal even leuk om te maken en te proberen.  ik heb 3 poezen: tijger (mama die hier als verloren katje toekwam) en junior (dochter) en blackie (zoon) en sinds kort is er nog een verlorene die ik eten geef en die we "garfield" hebben gedoopt.  ook hij zal blijven denk ik nadat hij gecastreerd is, voorlopig nog niet, hij slaapt nog in het tuinhuisje tot ik hem kan pakken en naar de veearts brengen. als je de foto ziet zal je begrijpen hoe we aan zijn naam kwamen die mijn zus bedacht.



als je een vraag of voorstel hebt mail me dan gerust: josrita1@telenet.be







Geen opmerkingen:

Een reactie posten