zondag 17 april 2016

Sorry!

Sorry, dat ik nog bijna niet op de poppenblogs heb geantwoord.

Maar ik had een goed excuus, we zijn 3 daagjes naar Zeeland geweest, namelijk naar Wemeldinge.
We vertrokken op mijn verjaardag en zijn pas thuis van gisteren.
Gisteren hadden we de hele tijd bezoek, iedereen van de kinderen kwam langs voor mijn verjaardag.

Ook vond ik wat kaartjes in de brievenbus, altijd leuk.


2 kaartjes van de kinderen, een kaartje van Mia, een ex-collega en een kaartje van Daniëlle (van de vroegere Danjels poppenblog die helaas niet meer bestaat).
Dankjewel!!


Van mijn zus kreeg ik deze 2 schattige beertjes cadeau om op te hangen, ze zijn superleuk!!
Dankjewel zus!


Deze mooie ketting kreeg ik van de kinderen, je ziet het hier niet zo goed, de plaatjes lijken wel kant in zilver.
Die ga ik met trots dragen!


Deze kleine dame kwam ook langs natuurlijk, wat wordt ze groot!!
Ze begint almaar meer te praten, moetje noemt ze me nu (lijkt toch wel heel fel op moeke). 

Dan het mindere nieuws, morgen wordt mijn pink opnieuw geopereerd.
Ja, het moet echt, kijk maar hoe krom hij staat, ik kan hem haast niet bewegen, en zeker niet strekken, dus niet zo goed.
Of het weer helemaal goedkomt kan niet worden gegarandeerd, afwachten.



Daarom is het ook moeilijk om te reageren op de blogs, ik kan niet zo vlot typen als normaal, heb ook wel pijn en last van die vinger die niet mee wil en kan niet breien, enkel wat kruissteekjes maken.

Vreselijk voor iemand die breiverslaafd is!

Vergeet dus niet: ik kom wel kijken op jullie blogs maar reageer niet altijd omdat het zoveel tijd vraagt nu met 1 hand.

Over ons avontuur in Zeeland volgt nog een verslag.





12 opmerkingen:

  1. Rita wat fijn dat je er helemaal uit bent geweest! Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt leuke dingen gekregen! En heel veel succes morgen bij de operatie! Hopelijk komt het toch allemaal nog goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat geeft toch niet Rita, dat je even wat minder reageert, moet kunnen en je hebt momenteel zoveel aan je hoofd, heel veel succes morgen en hopelijk een operatie met het gewenste resultaat. Goed dat jullie er eventjes op uit geteokken zijn, even de zinnen verzetten :) O ja en dan ook alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik heb je via FB ook al gefeliciteerd maar een keer extra kan nooit kwaad.

    Veel liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh je was jarig! Alsnog van harte gefeliciteerd en nog veel mooie, fijne, gezellige, creatieve maar vooral gelukkige jaren toegewenst. Niet alleen gelukkig voor het gevoel maar ook voor de gezondheid. Ik hoop dat de volgende operatie gelukkiger uitvalt dan de vorige en ook dat jullie straks weer een gelukkig gevoel hebben wat Jos betreft!
    Wat heeft Liene prachtige schoentjes aan, echt feestelijk voor de verjaardag van 'moetje' :-)
    Sterkte morgen!
    Lieve groetjes weer en een dikke verjaardagskus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beetje te laar maar toch nog een fijne verjaardag en morgen veel succes... het ziet er heel erg pijnlijk uit die vinger. Hopelijk komt het helemaal goed zodat je weer snel aan het breien kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd. En wat fijn om er even tussenuit te zijn geweest. Je pink ziet er niet goed uit. Hopelijk gaat de operatie verbetering brengen. Sterkte voor morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uwe pink is er erg aan toe , ik zal extra aan je denken morgen sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gister niet op blogs geweest maar nu zal het alwel achter de rug zijn sterkte ermee meis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En hier nog een laat-lezer... Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je weer thuis bent! Voel je niet schuldig als je niet reageert op blogs hoor, je hebt wel even wat anders aan je hoofd....

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben waarschijnlijk de laatste lezer....
    Nog van harte gefeliciteerd!
    Hopelijk is de operatie goed gegaan. Ik ben nu aan het bijlezen, misschien dat je dat al in een volgende blog hebt geschreven. (als dat gaat tenminste, met die pink)
    Beterschap Rita

    BeantwoordenVerwijderen