donderdag 7 april 2016

Hele leuke, lieve en opbeurende post

Vandaag was mijn verrassing groot toen er een pakje en een enveloppe voor me in de brievenbus lag.

Veel post krijgen we helaas niet meer, tenzij rekeningen of reclame hoofdzakelijk.

Deze 2 waren dus voor mij.


Eentje uit België en


eentje helemaal uit Nederland!


In de eerste enveloppe zat een kaartje van Katie, een collega van me, die momenteel ook thuis herstellende is van een operatie.

DANKJEWEL KATIE!

Dit steekt zeker een hart onder de riem!


En dit stak in het tweede pakje, een gehaakte slinger voor Liene die op 24 april jarig is.

Hij komt van Akkelien, zij heeft hem voor me gehaakt, ten eerste omdat we goede blogmaatjes zijn, ten tweede omdat het bijna mijn verjaardag is en ook die van Liene en ten derde omdat ze weet dat ik helemaal niet graag haak.


En dit is de blog van Akkelien, ga er zeker eens een kijkje nemen, want ze maakt hele mooie en leuke dingen, deelt patroontjes en geeft workshops bij Katrein af en toe. 
 Ook haar man is niet zomaar de eerste de beste, hij publiceerde recent zijn allereerste helemaal zelfgeschreven roman "Cantor".




Waar gaat dit boek over? Dit is de tekst die achterop het boek staat:

Aurélien Ricard is vioolbouwer, en heeft zijn leven gewijd aan een droom: het bijeen brengen van de beste violist en de meest bijzondere viool op aarde. Alleen het beste is goed genoeg om het mooiste stuk dat uit het menselijk brein is voortgekomen te spelen: de Chaconne van Bach. Ricard heeft echter geen rekening gehouden met de wispelturigheid van de violist. Daardoor kenmerkt hun relatie zich door meningsverschillen en ruzies. Uiteindelijk zal de strijd worden beslecht in een waanzinnige apotheose, in een van de belangrijkste plaatsen uit het leven van Johann Sebastian Bach.

Hier is een link naar de facebookpagina
http://debreimeisjes.blogspot.be/2016/04/afhaken.html
Misschien een aanrader voor de lezers onder ons....

DANKJEWEL AKKELIEN voor de hele leuke slinger, we gaan hem zeker gebruiken op het verjaardagsfeestje en ik zal er foto's van maken!


Dan wil ik nog even iets anders melden, ik heb toch ergens iets gewijzigd aan mijn instellingen van het blog, om te proberen of de mensen misschien nu weer kunnen reageren (hopelijk).
Dus proberen zou ik zeggen!


9 opmerkingen:

  1. Ja, dit ziet er weer "normaal" uit! Knap gedaan, Rita!
    En bedankt, mede namens Ruben, voor de reclame voor z'n boek :-)
    Lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan nu weer gewoon reageren zonder allerlei omwegen :) wat leuk die post! En die slinger helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post!
    En ik kan weer reageren!
    grfr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Rita, met behulp van Akkelien staan er nu allerlei leuke blogs op mijn computer. Met een enkele klik kan ik ze nu volgen, zo ook die van jou. Dus ik zou zeggen...tot de volgende keer.
    Groetjes Lydia (van de Breimeisjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kon al reageren, maar ik zie dat het nu niet meer in google+ is, dus zal het veel problemen oplossen. Leuk, al die post, dat doet een mens goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Rita, jij hebt leuke post gekregen een kaartje doet je altijd goed en dan die slinger, Akkelien heeft je echt verwend, maar wel super leuk voor je. Het is je van harte gegund. Groetjes en veel liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yes !!!!! ik kan weer reageren wat leuk en wat goed van je dat je het niet op geeft
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Rita, wat een verrassingen! Het is inderdaad jammer dat men tegenwoordig maar weinig post ontvangt. Maar jouw "vriendinnetjes maken dat nu even goed goed.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan ook weer gewoon reageren. Wat leuk dat je zulke gezellige post hebt gekregen. Vroeger schreef ik regelmatig nog brieven en kaartjes maar door de computer is dat wel voorbij. Best jammer eigenlijk, het is zo leuk om nog ouderwetse post te krijgen, geniet er van. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen