zondag 12 oktober 2014

Kabouters en blotevoetensandalen

Ja, de blotevoetensandalen blijven nog effe van de haakpen rollen (of hoe zeg je dat?).
Op verzoek moet ik 3 paar zwarte maken, het eerste is daarvan klaar.


Nog 2 te gaan dus, nog 3 beige en 2 turquoise, er volgen er dus nog meer op deze blog.


En dan de kerstkabouters.  Er is me gevraagd om zo'n 8 of 10 kerstkabouters te maken in rood en wit, een start werd gemaakt, de eerste 2 zijn af.


Gisteren mocht ik nog een paar uurtjes babysitten op Liene, dus werden er weer wat foto's gemaakt.


Kijk, wat een ondeugende blik.


Hele dikke vriendjes met moeke.
Ze had flink gegeten, 7 eetlepels groentepap met bloemkool en 6 eetlepels fruitpap, heel wat voor zo'n klein buikje vind ik.
Zo'n kleine spruit brengt leven in huis!

Morgenvroeg plan ik mijn tweede zelfontworpen biscornu in, dan hebben de kruissteekliefhebsters weer een projectje om te doen.
Ondertussen zijn wij een dagje in het ziekenhuis en hoop ik dat alle duimen en kaarsen ons geluk brengen.


8 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is Liene toch! Ik las je vraag op mijn blog, maar ik vergeet dus steeds dat ik na een paar dagen modereer. De kikker is van zijmaakthet, dat had je goed geraden :) Erg leuk om te doen, vooral de knieen hielen etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van zo'n vrolijk koppie kan je nooit genoeg foto's hebben. Leuk die foto van jullie saampjes!
    Sterkte morgen.....
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi meisje hoor die Liene van jullie.
    En je hebt het druk met je opdrachten, maar wordt al wat fris voor de blote voetensandaaltjes.
    en de kerst mannentjes ja daar zal wel weer meer vraag naar komen,
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, je laat je haaknaald en breipennen ook niet tot rust komen hè ;-) Mooie creaties!
    Veel succes morgen, ik denk aan jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig allemaal, vooral Liene natuurlijk!
    Sterkte morgen, ik denk aan jullie!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik duim voor jullie Rita!!! zalig die Liene!!!

    BeantwoordenVerwijderen