woensdag 29 oktober 2014

Alweer potjes en sandalen

Je zal het niet geloven, maar de verzoeken voor blotevoetensandalen blijven hier binnenkomen ondanks dat het herfst wordt.

Op verzoek werden "zilveren" sandaaltjes gemaakt en er werd ook gevraagd of ik er ook gouden zou kunnen maken tegen de feestdagen.
En kijk wat ik in de wolwinkel vond en wat ik ervan maakte.


Zilveren exemplaren zijn al klaar (ze blinken in het echt wel veel feller dan op de foto).


Een geel potje met een praline, een blauw met een bloemetje.


Een gekleurd met bloem en een blauw met een spekkie erop.


En dit is het volgend breiproject voor Liene, een wikkeltruitje zonder mouwen, maar wel in een heel ander kleurtje.

 

De start is alvast gemaakt, het is heel licht en luchtig mohairgaren dat ik met dubbele draad moet breien op naalden 5, een snelklaarprojectje dus.

Verder zit ik nog boordevol plannen voor de nieuwe wolletjes die ik meebracht, maar dat zal nog even moeten wachten, ik heb al genoeg lopende projecten momenteel.



11 opmerkingen:

  1. Prachtige voetsandalen ...
    Fijn dat je zo heerlijk creatief bent ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, nog steeds zin in blote-voeten-sandaaltjes... het wordt nu toch echt frisser.
    Schattig, dat wikkeltruitje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is wel veel animo voor de sandalen! Ik denk dat je de tel inmiddels kwijt bent geraakt, zoveel heb je er al gehaakt! (ha, dat rijmt...)
    Mooi dat wikkelvestje en ook lekker om het lijfje warm te houden. Dankbaar werk hoor om voor z'n kleintje te breien.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge, blote voeten sandaaltjes, nu nog!!
    Ik steek mijn onderdanen momenteel liever in een paar laarsjes!!
    Gaat het verder een beetje bij jullie?
    Sterkte hoor!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het al meer gezegd: je bent een druk baasje! En dat nog bij wat jullie allemaal meemaken. Knap hoor!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet te geloven dat ge nog blote voete sandalen moet haken. Brrrrrr. Maar ze zijn wel heel mooi !!!!
    En er zijn weer toffe potjes bij gekomen.
    Dat wikkeltruitje ziet er weer een toppertje uit. Ons moeke zal dat wel weer in orde krijgen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die snoeppotjes zijn eigenlijk wel tof en je kan eindeloos hier mee verder gaan, ik denk dat je gezien jullie situatie je nu het productiefste bent, gewoon om bezig te blijven en niet te veel moeten nadenken over wat er komen gaat, blijft erin geloven
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij ben jij dé bloetenvoetensandalenexpert! jeetje wat heb je er al een hoop gemaakt en wat leuk dat er nog steeds zoveel vraag naar is. Gouden sandalen voor de feestdagen....die worden dan waarschijnlijk in de warmte gevierd, want om in ons kikkerlandje nou op blotevoetensandalen te gaan lopen tegen die tijd, brrrr.
    Wat ga je weer een schattig vestje maken voor Liene, leuk zo'n grotepennenklus voor een klein meisje, dat schiet lekker op!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zal vast mooi staan in het zilver en goud.
    Leuk dat je nog steeds zoveel bestellingen krijgt, maar word je het nog niet zat om steeds hetzelfde te haken?
    Dat truitje gaat heel mooi worden.
    Wat heerlijk toch dat je op deze manier zo lekker bezig kunt zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Brr, ik houd het maar bij mijn lekker warme sloffen ;-)
    De sandalen zijn wel erg feestelijk in zilver en goud.
    het truitje voor Liene wordt vast weer super.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat is Liene toch bij met zo een Omi als jij.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen