zondag 16 december 2012

Zaterdagresultaat

Dit is het resultaat van gisteren, vandaag zal wat minder zijn omdat we straks nog naar een letterbak gaan zien want ik wil met de borduurvrouw meedoen om een letterbak vol te borduren!
Ga daar eens kijken en doe ook mee!
 
Nu eerst dit: DE EERSTE HANDSCHOEN IS AF!
 
Met kapje erop
 
 
Zonder kapje

 
Maar of ik de 2e nog afkrijg???  Ik doe mijn best, maar mijn pols protesteert nog steeds!
Het zal een operatie worden uiteindelijk vrees ik.
 
Deel 5 van de SAL is bijna af, maar 6 ligt al te wachten en deel 7 verschijnt woensdag alweer.

 
Ga vandaag mijn best nog doen, morgen volgt het resultaat.
Nog een fijne zondag!
 


2 opmerkingen:

  1. Hè, wat naar dat die pols nog steeds niet echt beter is. Dan is de spalk toch niet voldoende geweest.
    De handschoen is wel heel mooi geworden, dat is in ieder geval al 1 warme hand ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie handschoen is dat geworden. Vervelend dat last van je pols het breien in de weg zit. Als je zo'n kwaal hebt, realiseer je je pas echt goed hoe belangrijk het gebruik van de handen is voor ons handwerksters (en de ogen ook, trouwens).
    Zo'n letterbak vullen lijkt me een fantastisch project. Maar ik ga weer eens verstandig zijn en er niet aan beginnen, haha. Eerst alle andere dingen maar eens (af)maken.
    Veel succes met je strooptocht naar een geschikte letterbak.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen