woensdag 5 december 2012

Ongelooflijk, maar waar!

Vandaag heb ik van Kristien, een secretaresse bij ons, alweer een hele zak vol gekregen voor Maren en Mimi.
Kijk en bewonder:
 
8 sjaals !

 
2 knuffeldoekjes, een handtasje, een knikkerzak (MET knikkers) 2 zakjes (MET parelketting voor de meisjes) en 1 hoofdband (voor warme oren).
Dan nog 1 grote aangeklede knuffel.

 
Maakt in totaal 16 stuks van Kristien! (die er al zeker 10 eerder maakte of meer)

 
Nog 1 beertje van Katie!

 
En deze mooie bol wol is voor mij.  Vandaag gebracht door een collega die er graag voor Kerstmis voor haar dochter nog handschoenen van had gebreid, zo van die met halve vingers en een kapje, dus aan de slag!  Ik ga mijn best doen om ze nog af te krijgen....
 


4 opmerkingen:

  1. Ik denk dat jij fantastisch veel reclame hebt gemaakt :-) Leuk allemaal! En supermooie wol, gaan fijne handschoenen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al lekker aan het breien? ;-)
    Jee, wat een geweldige inbreng weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeel tof!!! Smile....
    Kristien, secretaresse van bij Rita: HEEEEEL HARD BEDANKT!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je collega's zo enthousiast mee helpen aan het project. Dat geeft een warm gevoel.
    En die wanten , die gaan weer mooi worden. Ik verheug mij al op de foto's.
    Groetjes
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen