Omdat het vandaag nog redelijk warm was, zijn we toch weer rustig binnengebleven in de koelte.
Gisteravond heb ik nog het 2e bloemenschoentje afgemaakt van het extra setje kleren, met dit als resultaat:
een extra paar schoenen voor hippie!
Wat later begonnen er wolken te komen
En nog meer wolken, maar gelukkig geen onweer.
Dan is dit het resultaat van een ganse dag thuisblijven.
Vanmorgen eerst alles gekuist want er komt zaterdag bezoek!
Daarna kon ik tussenin borduren aan mijn nieuwe project.
Al aardig gevorderd nu hé!
Ik vond het patroon HIER.
Je ziet de foto wat het moet worden en als je wat verder scrolt vindt je wat verder grille 1 en 2 en dat zijn de patroontjes die je kan afprinten.
Er staan nog veel meer "grilles gratuits" op (gratis patronen), dus ga zeker eens kijken want hier worden supermooie dingen gemaakt!
