dinsdag 21 september 2021

Boho Socks

 Mijn sokverslaving begint op te vallen, zelfs in mijn blogpostjes.


Opnieuw had ik me ingeschreven voor het testbreien van sokken, ditmaal voor de "Boho socks" een patroon van Hilke Buss die je op ravelry terugvindt via de link.


Deze dame ontwierp al meerdere sokpatronen ook en is ook bekend op facebook en instagram als "haalu the ugly bunny".


Via Instagram worden regelmatig testbreiers gevraagd voor allerhande projecten, zoveel dat je het niet kan bijhouden, zoveel leuke en interessante patronen komen er om te testen.


Dit was het patroon, omdat er fair isle werd gebruikt, leek het me leuk om dit te doen in sokken.

En dus meldde ik me aan en werd meteen aanvaard om mee te mogen doen, voorwaarde is meestal dat je 2 weken krijgt om 1 sok te breien en foto's en eventuele fouten of opmerkingen door te sturen.



Dit zijn ze dus geworden,


ik gebruikte Regia in de blauwgroene kleur die hier niet echt goed tot zijn recht komt op foto,


gecombineerd met heel lichtgrijs Lang Jawoll.


Door deze combinatie komt de tekening goed tot zijn recht vind ik.

En alweer een paar sokken bij op de teller!



4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende sokken Rita!
    Het testbreien kan verslavend werken hé ;je ziet als een van de eersten het nieuwe patroon, je mag deel uitmaken van het patroon én je hebt een paar prachtige sokken!
    De kleurcombinatie is heel mooi, het patroon komt er inderdaad goed in naar voren
    👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel mooi, ik vind je kleurkeuze ook geweldig. Leuk dat je zo vaak mag testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh Rita wat ga jij hard en wat veel mooie sokken. Jij zult geen last hebben van de kou

    BeantwoordenVerwijderen