maandag 4 oktober 2021

Paar 6

 Ja, jullie zullen het niet geloven, maar alweer een blogje over.... sokken.



Dit is het 6e paar sokken van de bestelling die ik kreeg van iemand.


Haar kleinkinderen dragen de sokken supergraag werd me verteld, dus misschien zijn het wel blijvende klanten voor me.

Geen probleem hoor, want ik brei nu eenmaal heel graag sokken.

Mijn teller voor dit jaar staat ondertussen al op 9 paar sokken die ik gemaakt heb.

Ondertussen ben ik voor Liene gestart, want vorige week maakte ze een opmerking.

Moeke, nu moet je wel voor mij gaan breien, want mijn sokken zijn te klein geworden en dan heb ik binnenkort wel koude voeten.

We keken wat rond op ravelry in mijn bibliotheek en ze koos al 2 paar sokken uit, eentje met pompoenmotiefjes en eentje met spookjes (tegen Halloween he zei ze).

Toeval wil dat er ook mittens opstonden met pompoentjes en ook die werden nog snel besteld.

Moeke weet dus weer wat te doen.

Als ik de energie vind, want die ontbreekt soms.  
Na een strijd van bijna 3,5 jaar kan ik nog steeds niet over mijn gelden uit de erfenis van mijn man beschikken.  Hier in dit Belgenland kan blijkbaar veel zonder dat er veel gevolg wordt aan gegeven.  Ondertussen heb ik mijn 3e notaris in dit verhaal, deze laatste werd nu door de rechtbank aangesteld nadat ik het voor de rechtbank bracht, maar ook deze laatste vindt het niet nodig om dit snel te beëindigen en klagen kan je nergens helaas......

Dit is dus ook de reden waarom ik vaak de zin niet heb om te bloggen of iets anders te doen.





4 opmerkingen:

  1. Mooie sokken weer.
    Sterkte en succes met het afwikkelen van de zaak, wat een gedoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je sokken zò gewaardeerd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat erg voor je dat je nog steeds in de nare financiële afwikkeling zit... Dit helpt niet mee in je verdriet en gemis van Jos... Ik hoop heel erg voor je dat het niet nog veel langer zal duren. Sterkte ermee!
    Gelukkig is sokken breien een klusje waar je heel geroutineerd in bent en kan je af en toe even lekker de handen laten gaan. Liene is er straks vast weer heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen