woensdag 1 september 2021

Zomaar wat vorderingen

 Heel lang geleden dat ik nog een blogje schreef.

Hoe dit komt?  Misschien hebben jullie het zelf al gemerkt, zo ineens is de helft aan de zijkanten van mijn blog verdwenen, ik krijg het ook niet hersteld.

Zin om opnieuw te beginnen heb ik niet, dat vraagt ook weer veel werk en tijd.

Tijd, die ik liever aan iets anders besteed dan.


Toch hebben mijn handen niet stilgestaan, er werd nog veel gebreid.

Zopas heb ik nog een paar sokken getest voor "twinset and purl", haar allernieuwste patroon genoemd "pine forest stag socks".


Deze dus, ik was meteen verkocht toen ik het patroon zag.


Het patroon bevat verschillende steken


en ik vond het een uitdaging om ze te testen.


Nog wat foto's van korterbij.



Nog zo'n leuk project, was het zeepzakje van "Monique Boonstra" van "a passion for lace".


Het voorbeeld,


mijn maaksel met een zeep in verpakking erin.


Nog wat sfeerfoto's


om het patroontje goed te tonen


Zo, dit was het.

Wat mijn blog betreft, ben ik zeer teleurgesteld en momenteel echt niet meer gemotiveerd om hier nog veel te schrijven.  

Maar ik post nog wel op Facebook en Instagram natuurlijk!!






7 opmerkingen:

  1. Ah joh dat komt vast wel weer, iedereen heeft wel eens zo'n dipje.
    Prachtige sokken heb je weer gemaakt ik vind het knap. En de zeep zakjes ook al zo leuk.
    Ik zal je even op zoeken op insta maar hoop je hier ook te blijven zien liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sokken heb je mogen breien. Ook de zeepzakjes zien er zo mooi uit. Jammer dat je blog niet zo werkt als je zou willen. Toch hoop ik dat je het blijft proberen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke breiwerkjes weer, prachtige sokken inderdaad!
    Raar, dat je blog er ineens anders uitziet...
    Wel jammer dat je daardoor het schrijfplezier kwijt raakt.
    Ik vind zelf het bloggen nog steeds heel leuk, je kunt meer laten zien en meer vertellen.
    Liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige sokken, mooi zeepzakje.
    Jammer dat je het bloggen niet meer leuk vindt. Blogger doet inderdaad soms vreemde dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn blog staat al een tijdje stil, maar dat heeft niets met Blogger te maken, want daar heb ik helemaal geen problemen mee (nu snel afkloppen op blank hout!).
    Jammer dat je het bloggen daardoor niet meer leuk vindt. Ik vind het veel leuker om blogs te lezen, met langere verhalen bij foto's, dan even een kort berichtje op Insta. Hopelijk vind je de zin weer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, vergeet ik er toch helemaal bij te zetten, dat ik je breisels echt heel mooi vind!!

    BeantwoordenVerwijderen