dinsdag 25 februari 2020

Dinsdag poppendag

Hoera, alweer poppendag!

En ja hoor, er zijn weer vorderingen gemaakt met het mysterie knuffeltje!

Vorige keer was ik zover.


Vandaag ben ik zover, het hoofd is zo goed als klaar en er is al een draadje ingebreid, waar het lijf moet worden gestart, spannend.


Verder heb ik naar aanleiding van al die superleuk en lieve troostpopjes die op de blog passeren, toch ook maar eens gaan kijken naar het patroon.
Natuurlijk heb ik me laten verleiden om eentje te maken, hoe kon het anders ?


Het is dit beertje geworden, maar er gaan er vast nog meer volgen!
Ze zijn veel te schattig en te leuk om te maken.


 En nu ga ik even kijken of er poppen- of ander nieuws is bij

Amilishly,
Angélique,
Blauw en zo,
Corina
Jolanda,
Ria en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

6 opmerkingen:

  1. Lief beertje! Hm... wat zal dat breiwerk toch voor knuffeltje worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals altijd ben je lekker bezig... Ja, die popjes zijn ontzettend leuk! Wat heb je een lief beertje gemaakt, Rita...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je beertje is schattig :) mmm welk knuffeltje heb je nu toch gekozen ;) we zullen even netjes op onze beurt moeten wachten :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk beertje! En ook je andere breiwerk is weer wat gegroeid gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk beertje, en dat andere... spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, je kon het ook niet laten om zo'n popje te breien. Het is ook een heel leuk werkje waar je eindeloos mee kan varieren.

    BeantwoordenVerwijderen