dinsdag 18 februari 2020

Dinsdag poppendag

Dinsdag en de poppendag kondigt zich weer aan.

Update van het lopend project, namelijk een nieuwe knuffel.

Weze gewaarschuwd, heel veel is er niet gebeurd, weinig tijd, je kent het fenomeen, teveel lopende projecten waarover je je tijd moet verdelen en bovendien in het weekend de cursus gaan volgen in Amsterdam bij "de Afstap" over het nieuwe "frullesk" breien, maar daarover later meer.

Nu de knuffel.


Dit was de start van vorige week, nog niet veel,


hier al iets gevorderd en


zover zijn we tot nu toe, gepriegel op naaldjes 1,5.

Maar tot mijn grote vreugde vond ik in "de Afstap" goede naaldjes die nog fijner zijn!!!


Deze hele goede karbonz naaldjes in maatjes 2 - 1,25 en 1 mm, mijn handen jeuken al om hier mee aan de slag te gaan.


Uiteraard had ik dan ook garen nodig om op die dunne naaldjes te breien en we vonden dit in de winkel, hier zal dus binnenkort wel iets mee gemaakt worden!

Sorry dat ik nog altijd zo weinig passeer op de blogs, maar ik probeer er iets aan te doen!


 En nu ga ik even kijken of er poppen- of ander nieuws is bij

Amilishly,
Angélique,
Blauw en zo,
Corina
Jolanda,
Ria en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


6 opmerkingen:

  1. Wat een dunne naaldjes! Het merk ken ik, daar brei ik ook graag mee! Hopelijk vind je toch tijd om verder te breien aan dit project, want je maakt me erg nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt priegel naaldjes haha. Maar hoe fijner hoe mooier.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi priegelnaaldjes! Op die priegelnaaldjes kun je wel mooie dingen breien voor het poppengrut.
    Succes met al je projecten.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben altijd benieuwd welk nieuws er is in poppenland, ik ben ook nieuwsgierig welk knuffeltje het gaat worden, dat gaat heel fijn handwerk worden dat je gaat maken met die fijne naalden, Mr.Knit Bear had ook zo'n paar hele kleine kousjes! veel succes met breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei das een heel gepriegel maar dat lukt jou zeker

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan nog echt niet zien wat dit wordt, misschien een hondje? Bruin, dat zijn zoveel dieren.... nou ja, afwachten maar.

    BeantwoordenVerwijderen