maandag 24 februari 2020

Biscornuverslaving

Ja, ik moet jullie echt wel waarschuwen, het biscornuvirus heeft hier weer toegeslagen, net als de kruissteekverslaving, een erge ziekte.

Moeilijk aan te weerstaan, je geeft er best aan toe of je geraakt in de problemen, zeker weten!

Nu, voortaan zullen er dus nog blogjes in verband met deze 2 onderwerpen passeren.

Wat biscornu's betreft, ik heb er recent nog 2 afgemaakt.

Deze rode die iemand bij me besteld had, 


bovenkant,


onderkant.

En dan dit kleine prulletje, zoals je kan zien op de foto echt wel klein, hij is 5 x 5 cm.


Slechte belichting daar, maar hieronder beter.  Het is één van de patroontjes van de zes bij zesjes.


Met 2 kleuren gespeeld, 1 effen en 1 kleurverloop en


de kleurtjes omgekeerd bij boven- en onderkant.

Ondertussen is er al een nieuwe gestart, een blauwe dit keer, ook op bestelling.


5 opmerkingen:

  1. Soms hebben we dat gewoon. Dat er zo'n virus toeslaat. Mijn borduurvirus is weer overgewaaid.
    Leuk zijn ze geworden. En helemaal leuk als het bestellingen zijn.
    Dan kom je mooi van je voorraad af en jij kunt weer met een gerust hart nieuwe maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, als je er helemaal gek van bent... dan kun je niet meer stoppen! Wat zijn ze mooi geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog nooit biscornu geborduurd. Maar als ik ze zie dan moet ik daar ook ooit tijd voor maken.

    BeantwoordenVerwijderen