zondag 23 oktober 2016

Klein project gemaakt

Allereerst wil ik melden dat het beter gaat met mijn oog, nog niet helemaal opgelost, hoop dat dit nog komt, maar ik heb heel veel last van droge en vermoeide ogen en zeker als mijn ogen moe zijn heb ik last van dat wazige vlekje op mijn oog en daar word ik dan weer duizelig van.
Dat brengt mee dat ik niet meer lang aan de computer kan zitten want binnen de kortste keren heb ik er last van.
Met het evenwicht van Jos gaat het de goede kant op, maar we zijn er nog lang niet.
Volgens de dokter was de scan stabiel gebleven, duimen dus weer en hopen dat het zo blijft.

Dan nu mijn projectje, een mutsje voor Liene, want ze gaat binnenkort naar school.

Dit was het model in de boek.


Het is gebreid met "viva" merinowol van Lang met een mooi kleurverloop.


En dit is mijn mutsje geworden.

Liene kwam gisteren ook nog langs met papa en ze heeft gepuzzeld,


wou daarna ook kettingen aan zoals "moeke" en


heeft geholpen om de puree te maken en te proeven.


Zou dit een keukenprinses in wording zijn?




7 opmerkingen:

  1. Fijn dat het steeds weer een klein beetje beter gaat. Wat een super mooie foto van Liene met het door jou gebreide mutsje op :) Wat worden kleine meisjes snel groot, alweer naar school! Groetjes en veel liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, een prinsesje is ze al, met die mooie kettingen....
    Ik hoop toch zo dat het met jullie beiden snel wat beter gaat.
    Liefs, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jong geleerd, oud gedaan :-)
    Wat een leuk mutsje!
    Liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig mutsje en als keuken prinses wil ze vast nog een koks muts

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke muts! Zeer mooi kleurverloop met een vrolijke toets. Is een echt dametje uw keukenprinses. Zo schattig om te zien.
    Hopelijk gaat het snel beter met jullie.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, ik heb weer kunnen bijlezen op je blog. Je hebt weer een hoop moois laten zien en dat terwijl je hand en oog zo tegenwerken.
    Wat is de pinguin voor het dokterszoontje een schatje geworden.
    Leuk dat je tijdens de Opendeurdag van de wolwinkel mee mocht werken. Even lekker onder de mensen en andere gedachten in het hoofd. Heb je leuke reacties op je creaties gehad?
    Hoe is het met je Bernadettevest? Ik las dat het op vrij grote naalden gebreid wordt, dat is misschien fijn voor je ogen, maar ik kan me voorstellen dat het juist weer lastig is voor je hand....
    En dan tenslotte de ster van dit blogje: Liene. Wat heb je een prachtig mutsje voor haar gemaakt, het vrolijke kleurverloop past perfect bij haar denk ik.
    En wat leuk die foto in een vorig blogje waarop Liene met een mooi passend schortje je helpt met het stampen van de puree!
    Fijn dat jullie haar op bezoek krijgen, dat montert misschien wat op.
    Sterkte met alles!
    Lieve groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee, da's voorzichtig goed nieuws!
    Wat een prachtig meisje, die lieve Liene

    BeantwoordenVerwijderen