donderdag 6 oktober 2016

Bernadette vest en iets nieuws

Allereerst sorry dat ik niet zo vaak langskom bij jullie blogs als ik wel zou willen helaas, maar ik doe mijn best.

Onlangs liet ik jullie mijn wolletjes zien die ik aankocht voor een Bernadette vest, oudroze met een glittertje erin.
Gelukkig brei je met dikke naalden, nummers 5 en 8, dus schiet redelijk op, daarom heb ik het rugpand en 1 voorpand al klaar, kijk maar.


Ik ben er helemaal tevreden over, het tweede voorpand is half klaar nu.
Als hij helemaal af is zal ik hem showen.

En dan nu mijn nieuwste aankoop!  
Deel 2 van de gehaakte lappenpoppen van "a la sascha", ik kan me weer lekker laten gaan en lappenpoppen gaan maken, superleuk om te doen.


Morgen weer chemo, hopelijk verloopt het dit keer beter en heeft Jos minder last van zijn evenwicht, alhoewel het vandaag zich alweer een paar keer voordeed.

Had ik al verteld dat ik nog een paar sokken gestart was voor mezelf?
Een beetje een kantpatroon, een sok voor gevorderden.


Hier zie je al een stukje ervan.



9 opmerkingen:

  1. wat leuk dat bernadettevest. ik wil er ook nog een keer aan. ik ben nu bezig met een eigen ontwerp gebreide trui. Achterpand is bijna af. Wat leuk lappenpoppen. Ik kom niet helemaal toe aan de dingen die ik wil doen ivm herstel van knieoperatie van manlief, maar heeft geen naam. Ik wens jullie voor morgen heel veel kracht en sterkte. Als je mijn mailadres nog hebt, kun je me dan je adres sturen? Ik wil je iets over de post sturen. Liefs en groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vest is een mooi kleurtje. Leuk de lappenpoppen. En heel veel sterkte met de chemo. Hoop dat het beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Logisch toch dat je niet altijd reageert. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet altijd tijd/zin vind om te reageren. Maar gelezen worden ze wel.
    Heerlijk zo'n ontspannen breiwerk.
    En het boekje is leuk. Ik zag van de week het eerste deel liggen in de winkel en heb nog lopen twijfelen.
    Die sok voor gevorderden komt bij jou vast goed.
    Sterkte voor Jos en ook voor jou natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi vest !! en dat boek heb ik ook heel erg leuk is dat en ja het is weer sokkentijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je doet wat je kan :-)
    Ja, dat boekje is erg leuk, ik heb het gisteren bekeken. Ik heb zelf een ander boekje gekocht.
    Prachtige sokken, ik vind het knap!
    Lieve groetjes en alle goeds voor jullie allebei,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte met de behandeling en de effecten ervan.
    Fijn dat het breien weer beter gaat, lijkt me een fijne klus om zo'n vest te maken. Veel plezier met het boek en met de sokken breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi vest hoor, lekker warm denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat de chemo beter is verlopen x
    Wat ga je hard met Bernadette!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb eindelijk ook eens materiaal gekocht voor een Bernadette vest. Ik ben benieuwd!
    Mooie sokken ben je aan het maken voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen