woensdag 9 juli 2014

Wie doet mee met de Summer SAL??

Voor de borduursters onder ons.
Hebben jullie al gezien dat er bij Soed Idee gestart is met een Summer SAL???
Niet zo heel groot, maar toch wel supermooi.


Zo ziet hij eruit en je vindt deel 1 HIER.
De bedoeling is dat er elke woensdag een stukje verschijnt op bovengenoemde link, en dit gedurende 10 weken en vandaag komt deel 2 dus.

Eerst dacht ik niet mee te doen (al genoeg lopende projecten zoals iedereen) maar kon uiteindelijk toch niet weerstaan.
Zo ook mijn collega Gerda, ook een fervent borduurster.
We hebben afgesproken om samen mee te doen, een beetje als stimulans ook.

Dit is mijn deel 1 dat al af is, ik maak hem in blauw en Gerda maakt hem in rood.


Nog niet zo heel veel zoals je kan zien, dus je kan nog makkelijk mee starten!

Hopelijk krijgen nog wat mensen zin, een SAL (stitch a long) is altijd leuk.

Wie doet mee???

Ondertussen heeft de derde winnares (Jannie van Jannie's Hobbyhoekje) de give away ontvangen, enkel Vee (van Moeke Veerle maakt vanalles) heeft haar pakje nog niet gekregen.
Dan laat ik jullie zien wat ik opgestuurd heb.

7 opmerkingen:

  1. Tja, ai ai ai ....
    Ik had het me al 5 keer afgevraagd of ik er aan mee zou doen.. En nu vraag ik het me voor de 6e keer af!
    Het is zo leuk om te maken, maar er liggen ook nog zoveel borduurwerkjes, dat ik toch eigenlijk niet kan maken...
    Voorlopig geniet ik nog even met jouw versie mee..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, Rita, al weer zo iets moois. Ik kan me voorstellen dat je geen nee kon zeggen, zeker niet als je met zijn tweeën meedoet. Succes!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooohhhh, zit ik wéér te twijfelen!!! Ik heb zelfs de maten al op een papiertje geschreven om het stramien te knippen, maar ik heb nog zoveel onder handen en ook nog zoveel ideeën in het hoofd. Hellup! Wat moet ik nu??? De ene helft van mijn lijf loopt al de trap op richting stramien, de andere helft blijft (verstandig) nog zitten... Dank je wel hoor Rita ;-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeeeeeel mooie sal spijtig tijd te kort groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi borduurwerk Rita, maar niets voor mij.
    Groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb juist mail gehad dat het aangekomen is, morgen passeer ik daar dan, ben nieuwsgierig, voor de SAL ga ik passen...heb dat ook jaren gedaan, borduren, had voor elk kind zo een geborduurde lap (groot!!) en voor veel kindjes van andere mensen ook, maar ik denk .....dat ik eerst nen bril ga moeten halen......'t was daarmee dat ik de weg op de kaart niet vond hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen