zaterdag 7 juli 2012

Nog een aardbeisokje

Dag bloggers! 
Hier weer een berichtje uit Landen.  Ik heb niet stilgezeten natuurlijk, heb ondertussen 1 aardbeisokje uit de boek "babysokjes breien" gemaakt, het 2e volgt nog.  Maar ik vond het zo geslaagd dat ik het al wil posten voor jullie. 

En, wat denk je ervan?  Graag een reactie hier onderaan...

En dan dit nog: een omslagdoek die ik in de winter al begon, maar nu weer even ter hand heb genomen.  Of ik hem dit keer meteen afbrei valt nog af te wachten.

Nog niet zo groot, hij is 20 cm lang en moet er 60 worden, maar de naalden worden steeds langer, dus nog even geduld!!!!


 Ook ben ik nog een korte omslagdoek aan het afmaken, dit is een gehaakt model van Drops design, jullie welbekend van de gratis breipatronen denk ik.  Je vindt hem hier: http://www.garnstudio.com/lang/nl/kategori_oversikt.php
En dit is de sjaal die ik bezig ben:
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=108&d_id=44&lang=nl
Als de korte omslagdoek klaar is, ik ben de laatste ronde bezig, post ik hem.
Gisteren ben ik nog een haakwerkje begonnen, het sneeuwpopje van grietjekarrewietje, maar ook nog niet klaar.
Blijven volgen dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten