donderdag 12 juli 2012

Gewonnen!

Dit moet ik gewoon posten!  Ik heb de give-away van yvonne gewonnen!  Ik heb me de laatste minuut ingeschreven en dacht eigenlijk dat ik te laat zou zijn, maar niet dus, want ik heb gewonnen.  Ze gaat mijn pakketje volgende week opsturen, wat ben ik benieuwd, ik die nooit iets win...  Je kan je niet voorstellen hoe blij ik ben.  Yvonne deed een give-away naar aanleiding van het 1-jarig bestaan van haar blog: http://byvonnethuis.blogspot.be/2012/07/uitslag-give-away.html.  Ga eens kijken op haar blog, ze maakt ook heel leuke dingen!

Dit was haar bericht:
Hé, dat is leuk, het is Rita van Hobbyrita's handwerkwereld ja, Rita je was nog net op tijd hoor.
Rita is nog maar net begonnen met haar blog dus ze kan wel wat reclame en nieuwe volgers gebruiken.
Dus ga vooral even bij haar kijken dat vindt ze vast heel gezellig.

groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten