woensdag 11 juli 2012

Eindelijk een nieuw bericht

Al 2 dagen probeer ik een bericht te posten, maar het lukte niet omdat internet weigerde te werken, evenals de telefoon.  Dan pas weet een mens hoe gehandicapt je bent als je communicatiemiddelen niet meer werken in deze tijd!
Maar nu werkt alles weer, gelukkig.  Hier dus een eerste foto.  Ja, je ziet het goed, Garfield vindt stilaan zijn plekje hier in huis, hij heeft zelfs het kattenluik ontdekt en waagt zich af en toe langs daar ook binnen.  Ondertussen heeft de veearts hem ook gecastreerd en de nodige inentingen en andere behandelingen gegeven.




Hoe vindt je hem?  je ziet, hij voelt zich hier aardig thuis.

En dan nu: de prestaties van marie-jeanne, mijn buurvrouw die ook lid van ons clubje is.
Ze heeft prachtige kaarten gemaakt, alsook de babysokjes van "blij dat ik brei" en een hartje van "karin aan de haak".  En het allermooiste op het eiken blad: een piepklein vilten popje, een echt kunstwerkje zoals ze er al meerdere heeft gemaakt!


Als ik geluk heb, kan ik morgen of overmorgen nog wat posten.  Mijn 2e aardbeisokje is bijna af en ik ben iets aan het haken van "lindevrouwsweb", mijn golfbrekerssjaal geraakt bijna af en mijn grote en kleine omslagdoek vorderen langzaam.
Zodra er iets klaar is weten jullie het ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten