dinsdag 8 juni 2021

Dinsdag poppendag


De volgende poppendag is aangebroken, al is het vandaag wat dubbel want vandaag 3 jaar geleden was het ook zo'n mooie dag, maar was het ook de dag dat mijn allerliefste is overleden na 4 jaar strijd tegen kanker.



Je leert ermee omgaan, maar het gemis blijft helaas, gelukkig heb ik mijn kinderen en Liene, mijn zus, mijn wekelijkse poppendag, mijn blogvrienden, mijn breivriendinnen, mijn lieve buren en mijn handwerk om die tijd op te vrolijken.

Dus poppendag vandaag!

Hoe is het Gijs vergaan?

Gijs is heel goed opgenomen in de poppenfamilie hier en ook Liene vind hem supercool.

Omdat hij nog wat naakt was, maakte ik een sjaal en kijk zelf maar hoe trots hij hem draagt!


Nu is hij niet meer zo bloot en


zelfs zijn rug is al bedekt!  
Hijzelf is er super tevreden mee, maar zou toch liever nog wat andere kleren hebben natuurlijk.

Helaas zijn er nog geen beschrijvingen om Gijs aan te kleden, dus zal ik zelf iets uit de pennen moeten toveren binnenkort.

Maar toch ga ik eerst met Victoria starten denkik, een wolletje heb ik al gevonden dat past, nu nog een begin maken.

Nu heb ik wel tijd om te kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria 

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.




 

4 opmerkingen:

  1. Jeetje, is het alweer 3 jaar... sterkte, natuurlijk blijf je hem missen.

    Nou, Gijs heeft toch op zijn minst een broek nodig. Maar de sjaal is een goed begin, het is een heel zonnige.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3 jaar geleden alweer dat je afscheid moest nemen van jouw lieve Jos.... Fijn dat je zoveel lieve mensen hebt om je bij te staan als dat nodig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gemis blijft, fijn om te lezen dat je veel lieve mensen om je heen hebt!
    Mooi gedaan met de sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaat de tijd snel. Fijne mensen om je heen.
    Gijs ziet er. Mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen