dinsdag 22 juni 2021

Dinsdag poppendag

 Na de voorbije superwarme dagen werd er wel gebreid, maar aan een veel lager tempo moet ik bekennen, zulk weer ligt me echt niet.


Aan Victoria is niet meer doorgewerkt, maar het knuffeldoekje is wel gevorderd.



De basis is af, kreeg een badje en ligt opgespannen te drogen, ernaast ligt de halskraag die onder het hoofdje komt.


Hier zie je het op het patroon dat elk diertje onder zijn hoofd zo'n kraagje heeft.
Nu dus nog aan de slag om hoofd, armen en oren te maken.



Met het hoofd ben ik al gestart, benieuwd of het op tijd af geraakt.

Het is een heel duidelijk patroon tot nu toe en ik denk wel dat ik de andere ook nog eens ga maken.
Het zijn nu eenmaal leuke cadeautjes voor bij een geboorte.


Nu heb ik wel tijd om te kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria 

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


5 opmerkingen:

  1. Je bent al behoorlijk ver! Wat een leukerds zijn het, ik ben benieuwd hoe die van jou wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat goed, succes met het koppie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat gaat wel weer wat moois worden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn inderdaad hele leuke cadeautjes voor de geboorte, succes met het verder breien!

    BeantwoordenVerwijderen