zondag 4 oktober 2020

Sokken en nieuw project

 Voor mijn zus heb ik nog een paar sokken afgemaakt zodat ze deze winter lekker warme voetjes zal hebben!

Maar ook om mijn sokkencijfer nog naar omhoog te krijgen dit jaar!

Zij koos de wol uit mijn voorraad en het patroon.


Het speciale is dat het motief van het midden naar opzij draait op de voet.


En uiteraard zijn de 2 sokken in spiegelbeeld gebreid.


Was een heel leuk patroon om te breien.

Mijn volgende project is dit vestje,


ik kocht het jaren geleden eens op de markt, maar krijg het maar niet over mijn hart om het weg te doen omdat het zo'n handig ding is, herkenbaar?
Dus ga ik proberen om het na te breien.




5 opmerkingen:

  1. Dat gevoel ken ik idd dat je iets niet kan wegdoen omdat het zo goed zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sokken voor je zus! Succes met het vestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzondere sokken, mooi!
    Succes met het vestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een prachtige en kunstzinnige sokken voor je zus! Daar zal ze heel blij mee zijn...
    Ik snap dat dit een handig vestje is, lekker even over een shirt heen en het geeft meteen warmte. Leuk dat je het gaat nabreien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige sokken. Zo mooi dat ze draaien.

    BeantwoordenVerwijderen