dinsdag 27 oktober 2020

Dinsdag poppendag, gnomevervolg

 Je ademt in en uit en woeps, alweer is er een week voorbij.


Iedereen werd verzocht om weer meer thuis te blijven en niet teveel mensen te zien, dus gaan we ons weer volop op onze hobby's kunnen toeleggen.


Omdat ook ik contacten vermijd, zelfs Liene komt niet meer, heb ik de voorbije week goed aan de gnome kunnen doorwerken.

Af is hij nog niet, maar wel goed gevorderd.



Dit was vorige week de stand, 


ondertussen heeft hij 2 armen,


maar ook zijn muts werd al gebreid.


Zover is de staat dus, nog in elkaar zetten en zijn slaapjurk maken.

Of het tegen volgende week gaat lukken durf ik niet beloven, want momenteel test ik voor iemand een breipatroon uit dat ook deze week moet klaar zijn.

Omdat het in de testfase zit kan ik natuurlijk niks tonen hiervan tot het patroon gepubliceerd is.

Verder kocht ik nog een heel leuk patroon van kransen met allerhande thema's.

 

Hier wil ik binnenkort toch ook wel eens eentje van proberen te maken.



Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Blauw en zo,
Ria,en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 





2 opmerkingen:

  1. Goede vorderingen!
    Leuk dat je aan het testen bent.
    Jammer hé, dat zelfs Liene nu niet komt. Sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je je gnome nu even een gezichtje geeft, kun je in ieder geval met hem nog babbelen 😉

    BeantwoordenVerwijderen