zondag 31 januari 2016

Terug in de "startblokken"

Verwacht niet teveel van de titel, want helaas hebben de dokters beslist om me nog een maand langer thuis te laten.  Het gaat al beter, maar helaas nog niet goed genoeg om weer aan de slag te kunnen.
De vermoeidheid en depressie nemen wel af, maar het gaat langzaam, maar we geven niet op!

Daarom ben ik 2016 al begonnen met een goed voornemen, mijn meebreideken afmaken.
Blok 16 is ondertussen klaar en met nummer 17 werd gestart.


Het is een blauw blok geworden.


En dit is donkergrijs.

Ondertussen ben ik ook begonnen met iets wat ik al heel lang wou uittesten: toe-up sokken,
dat wil zeggen sokken die je begint aan de teen in plaats van boven aan het been.


De opzet alleen al heeft me uren gekost vooraleer ik het doorhad, maar om met zulke nieuwe uitdagingen bezig te zijn helpt me om mijn geest tot rust te laten komen.

Hoe het verder gaat met de sok zal je hier wel lezen tussendoor.
Ik ben heel benieuwd hoe hier de hiel zal gemaakt worden, wat toch het moeilijkste stuk van een sok is uiteindelijk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten