donderdag 7 januari 2016

Sokken en ja, alweer de sjaal

Een hele poos geleden had er iemand 2 paar sokken besteld, waarvan er al 1 gemaakt was.

En ja, het tweede paar is dus nu ook afgeraakt, eigenlijk nog net in 2015, dat brengt mijn aantal sokken voor 2015 op 11 paar, goed gebreid, al zeg ik het zelf.


Dan kunnen we nu opnieuw starten met een nieuwe teller voor sokken van 2016, want die zullen zeker nog gemaakt worden.

Dan nu, ja  het wordt misschien vervelend, nogmaals de unicatsjaal.


De buitenkant eindigt dus met 4 draden geel en


momenteel brei ik al met 2 van de 4 draden in het geel, dus het einde nadert.


Helaas gaat het niet zo snel als ik zou willen, er staan nu al zo'n 530 steken op de naald, dat houdt in dat het een dik halfuur duurt voor zo'n naald gebreid is.
Nog effe doorbijten, verstand op nul en breien maar!!!!


Nog even een pronkfoto van Liene, hier met "baby" zoals ze de pop noemt in het schommelpaard.
En omdat ik haar zeg dat ze baby goed moet vasthouden, legt ze ook stoer haar arm er altijd omheen en houdt ze ze met haar kin ook nog eens tegen vooraleer te schommelen, lief hé!
Dan smelt je toch gewoon!


Can't imagine how much I will fall for a grandchild ..saving this:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten