dinsdag 28 april 2015

Nog een poppendag van Anita

Zoals ik jullie al verteld had, heb ik door de recente gebeurtenissen thuis en een werkweek echt geen tijd gehad om aan de bijenpop door te werken.

Niet dat ik niet gehandwerkt heb, maar het was echt heel weinig naar mijn normen.

Daarom zal ik nog eens in mijn fotomappen kijken en nog een poppendag van Anita maken.
En wees gerust, de foto's zijn nog lang niet uitgeput hoor.


Vandaag een poppendag van allemaal Tilda-ontwerpjes.


Zoals steeds weer een prachtige pop en aan elk detail is gedacht.


Een heel lief hartje met een konijn erop, altijd leuk als cadeau of gewoon om je kast op te fleuren.


Een ronde dame in badpak.


Ook hier is weer op alles gelet.


Uit deze boeken komt haar inspiratie en al de mooie poppen.


Ook deze kerel.


Jazeker, deze ook.


Nog even een close-up van de snoetjes.


Zelfs deze 2 slaapkoppen zijn Tilda-ontwerpen.


Geweldig niet?  Ze kan echt toveren met stofjes, naald en draad, een echte gave.

Dankjewel Anita om de foto's te mogen gebruiken.

En zoals ik al zei, we zijn nog lang niet uitgeput.

Nu ga ik nog snel langs bij de andere poppenblogs, even kijken of daar nieuws te rapen valt.






Graag hadden we ook nieuwe poppenmoeders en -liefhebsters aangetrokken om mee te doen met de wekelijkse poppendag.

Dus als je mee wil doen, laat gerust iets weten aan Akkelien, Daniëlle of mezelf, je bent van harte welkom!!!

Vandaag ook dankbare dinsdag.
Blij dat mijn man weer terug bijna op zijn plooi is, dat Liene aan de beterhand is en het vanavond weer gezellig clubje is met de dames.


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie verzameling Tilda poppen. Moet oppassen of het kriebelt weer om er zelf nog wat te maken. Gelukkig gaat het met je lieve familie weer wat beter. Voor Liene nog een (late) gelukkige verjaardag xxx
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap dat je na zo'n weekend weinig puf hebt. Maar het Anita blogje is ook heel leuk. Wat een mooie poppen. Tilda staat ook op mijn lijstje, het boek heb ik al. Fijne dag nog. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi wat je vandaag laat zien, al is het dan niet door jou gemaakt. Zo zien we weer eens hele andere dingen. Met jouw bij komt het vast goed!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie tildapoppen heb er ook een paar boeken van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer heel andere poppen zijn deze Tilda's.
    En nu ekker rustig aan doen, hoor Rita, dat heb je wel verdiend na al die perikelen.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kan duidelijk goed met naald en draad overweg.
    Gelukkig dat het met je man en Liene weer de goede kant opgaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie Tildapoppen! Ik ben er gek op, vooral de dikke dames vind ik erg leuk. Anita heeft weer hele mooie creaties gemaakt!
    fijne avond vanavond
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie tilda's de slaapkoppen vind ik erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ow, wat een mooie creaties! Allemaal, stuk voor stuk!
    Fijn dat iedereen daar weer aan de betere hand is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen