zondag 28 december 2014

De cadeautjes van Liene

Voor Liene maakte ik zelf nog een cadeau.
Het begon met dit:


Papa koos deze uil uit als volgende project voor Liene uit het boek van Inge Snuffel.


Stofjes waren al gehaald en werden geknipt.


Met deze kerel als resultaat, hij valt behoorlijk groot uit, zo'n 35 cm en ik stak onderaan wat glazen knikkers erin zodat hij goed recht blijft staan.


Deze draaimolen kocht ik, hij werkt als een tol, als je boven op de knop duwt draaien de paardjes rond en gaat er een belletje.  Ze is er gek van, ze houdt van muziek en bewegende dingen.
Dus koos ik een ideaal geschenk en de knop kan ze binnenkort wel zelf induwen denk ik, ze weet nu in elk geval al dat het zo moet, ze legt haar hand erop maar heeft nog niet genoeg kracht.

De volgende dagen zal ik mijn lopende breiwerkjes tonen en zet je dan maar even neer met een kop koffie of thee, want het zijn er een hele hoop.
Door de toestand hier begin ik regelmatig iets nieuws, maar aan alles wordt regelmatig gebreid.
Ik doe nu waar ik zin in heb, meestal breien, haken en borduren ligt stil, zelfs lezen gebeurt weinig, en soms doe ik niks omdat er geen zin in heb.



7 opmerkingen:

  1. Super mooie hoor , lienezal blij geweest zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk deze draaimolen, je hebt weer een super leuk cadeau gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uil en leuke draaimolen, Liene boft maar met zo'n creatieve oma :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goede cadeaus!
    Gewoon verder gaan met waar je zin in hebt, dat is het beste!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De uil en draaimolen zijn heel mooi Liene zal er veel plezier mee hebben groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke cadeautjes voor Liene! Fijne jaarwisseling en groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige uil heb je gemaakt! doe lekker waar je zij in hebt en waar je je ontspanning in vindt. Ik wens je het allerbeste voor 2015!

    BeantwoordenVerwijderen