donderdag 23 mei 2013

Slofjes zijn af!

Joepie!  De huissloefjes voor Annechien zijn af en zijn gisteravond al meegenomen!
Gelukkig had ik al een foto gemaakt :)
 
 
Ze zijn mooi geworden, maar wel heel verschillend van kleur, maar dat ligt aan de wol.
Ze zijn wel heel zacht.
Nadat ik ze getoond had aan iemand kreeg ik meteen een bestelling om er voor haar schoondochter ook te maken, heb wol meegekregen en meteen begonnen gisteravond.
 
En dan meneer Wolmuis, hij heeft al 2 benen ondertussen.

 
Hopelijk krijg ik hem af tegen dinsdag :).
 
Om te eindigen, een nadenkertje:
 
JE BENT PAS RIJK ALS JE IETS BEZIT WAT NIET TE KOOP IS !
 
 
 
 


6 opmerkingen:

  1. Leuke huissloefkes. En ja dat is het resultaat van die wol hé, maar wel heel mooi. Ja, ik hoop ook dat meneer wolmuis dinsdag af is, kan die mee op de blog hé.
    PS; ik ben een rijke madam!!! Ik hen een mooie vriendschap met een lieve blogmadam en das ni te koop !!!! x
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder effect van dat garen! Heel apart. Ze zien er inderdaad heerlijk zacht uit.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie slofjes zeg... heerlijk warm lijken ze me.
    Ik ben zeer benieuwd naar de pop, zal vast heel mooi worden xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die slofjes heb je wel nodig met dit koude weer.
    Lekker warm zien ze eruit.

    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, je gaat nu ook al op bestelling werken. Tof hoor!
    En dat nadenkertje is een hele goeie!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De huissloefjes zijn heel mooi en ik zie daar 2 benen bengelen groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen