vrijdag 26 april 2013

Familie Muis

Vandaag een foto van de hele familie nu ze allemaal wat bekoeld zijn over de thuiskomst van mama.
 
Mag ik jullie voorstellen?  De familie Muis.
 
 
Geef toe, knap zijn ze toch wel?
 
Het begin van de sloefjes, bijna 1 punt af!

 
Hele mooie wol vind ik dit ook, ik heb hem al zeker 1 jaar geleden gekocht om er huisslofjes mee te maken, maar vond pas nu een geschikt model :)
 
En mijn andere projecten.... ik zou er graag 1 of 2 opstarten of afmaken dit weekend...
Wordt vervolgd!
 
 
 


10 opmerkingen:

  1. Mooie familie muis. (ik zou mama muis toch stilletjes de pil geven....)
    En de wol is heel mooi, die gaan nogal blinken als ze de sloefkes aan hebben.
    Fijn weekend en grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ja daar is de familie dan, en wat een pracht gezinnetje zeg. En wat een mooie wol zeg
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van zulke muizen. Ze zien er zo leuk en feestelijk uit met die strikjes. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig, al die muizen!
    Heel fijn weekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die prachtige muizen. Fijn weekend, groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rita ,
    bedankt voor je complimentjes ! Ja, ik zou wel willen dat je dichterbij woonde , maar ik vrees dat we dan zoveel plezier hadden , dat er van opruimen niks terecht komt :-))
    je muizen zijn snoezig, wat een schatjes !!

    liefs, Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liever heb ik geen muizen in huis, maar voor deze zou ik zomaar een uitzondering maken. Wat een liefies, Rita!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Familie muis is heel mooi maar je weet muizen krijgen nog al veel jonge hé Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige familie, hopelijk eten ze niet alle kaas op! Mooie wol voor de sloefjes! Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen