dinsdag 20 november 2012

Vruchtbare namiddag

Omdat mijn huistaken allemaal gedaan waren, heb ik nog een vruchtbare creatieve namiddag gehad!!
Dat kon ik toch niet nalaten om die tijd "nuttig" te gebruiken!
 
En dit is het resultaat:
1. de theemuts voor Annechien is af
dit is het voorbeeld in de boek
 
 
en dit is mijn creatie:
voorkant

 
achterkant

 
de limoen "on top"

 
het kussentje van korterbij

 
Toch mijn best gedaan!
 
Dan heb ik mijn zakdoekhoesje "opgepimpt" met een oranje knopje
 
 
Dat heeft toch iets meer, niet?  omdat de tas ook met oranje gecombineerd is...
Dan heb ik ook nog maar een piramidetasje (of portemonnee) gemaakt van restjes (kwestie van alles op te gebruiken, nietwaar) en ook versierd met oranje kraaltjes :)

 
Tot slot nog begonnen met ovenwanten van de restjes van tom zijn tafellaken en pannelappen die ik eerder in deze blog al maakte (ook met de restanten), dit is nog maar het eerste stuk, de rest wordt in het weekend waarschijnlijk verder afgewerkt, dus wordt vervolgd....

 


5 opmerkingen:

  1. Amai Rita, wanneer doe je dat allemaal?
    Wat een originele thee muts, echt leuk.
    Als ik zo moest ingepakt zijn zou ik ook lekker warm blijven ;-)

    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rita die theemuts is echt heel mooi geworden,
    vind hem heel apart. En inderdaad dat oranje knopje maakt het helemaal af.

    groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van een creatieve namiddag gesproken! :-) Leuk de theemuts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappige theemuts, ik vind hem geweldig.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beetje late reactie, maar wat ben je goed bezig! Ik lees op een aantal blogs over UWYH en jij bent daar ook heel goed mee bezig! Use What You Have.
    Groetjes van Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen